loading...
لوازم خانگی
lavazemkhanegi بازدید : 25 دوشنبه 11 اسفند 1399 نظرات (0)

دبیر انجمن لوازم خانگی با بیان اینکه با افزایش عرضه، آرامش در بازار لوازم خانگی حاکم است، گفت: آنچه تولیدکننده را مجبور به بالابردن قیمت می کند، قیمت مواد اولیه است که به نرخ جهانی عرضه می شود.
عباس هاشمی، دبیر انجمن لوازم خانگی درباره قیمت لوازم خانگی، اظهار داشت: علی رغم اینکه لوازم خانگی مشمول قیمت گذاری تکلیفی نیست اما سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان بر قیمت های این اقلام نظارت مستقیم دارد.
دبیر انجمن صنایع لوازم خانگی ایران با بیان اینکه مواد اولیه لوازم خانگی شامل مس، برنج، آلومینیوم، پتروشیمی و فولاد است، افزود: قیمت گذاری مواد اولیه لوازم خانگی بر اساس نرخ جهانی است؛ به عنوان مثال قیمت فولاد بر مبنای متوسط قیمت ۲ هفته اخیر متال بلتن + نرخ روزِ ارز+ حاشیه رقابت در بورس تعیین می شود. بنابراین تولیدکنندگان لوازم خانگی مواد اولیه را به نرخ جهانی از کارخانجات داخلی خریداری می کنند.
وی ادامه داد: نکته مهم دیگر اینکه، خرید مواد اولیه به قیمت جهانی برای زمانی است که مواد اولیه به اندازه کافی عرضه شود اما معمولاً عدم عرضه کافی، عاملی برای گرانی است؛ حتی در مقاطعی قیمت ها ۴۰ درصد بالاتر از نرخ پایه به فروش می رسند و تولیدکننده لوازم خانگی مجبور می شود مواد اولیه را به دو برابر قیمت از بازار آزاد تهیه کند. ما محاسبات مربوط به قیمت نهاده های تولید را به سازمان حمایت ارائه می کنیم و بدون موافقت این سازمان، امکان افزایش قیمت را نداریم.

منبع:

http://tnews.ir/news/1460203295437.html?refc=1

lavazemkhanegi بازدید : 29 دوشنبه 11 اسفند 1399 نظرات (0)

فرارو- ارزان ترین یخچال فریزر های بالا پایین از چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا شش میلیون و ۱۰۰ هزار تومان در بازار قیمت دارند و محصولات آرابهمن، ایستکول، الکترواستیل، فیلور، امرسان و جنرال هستند. این در حالی است که مدل RL750 از سامسونگ حدود ۴۴ میلیون تومان قیمت خورده است.
یخچال فریزر ایستکول مدل TM-96200 طی سه هفته اخیر با کاهش ۳۰۰ هزار تومانی فروخته می شود. مدل های TDF342N و TF11T220 از فیلور و امرسان هم به ترتیب ۱۰۰ هزار تومان و ۱۸۰ هزار تومان ارزان شده اند، اما محصولات آرابهمن و الکتروهاوس بدون تغییر قیمت در بازار مشاهده می شوند.
ارزان ترین یخچال فریزر های بالا پایین در بازار لوازم خانگی
برند مدل قیمت
آرابهمن AR-200 چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان
ایستکول TM-679-200 پنج میلیون و ۴۱ هزار تومان
الکترواستیل ES11 چهار میلیون و ۵۵۶ هزار تومان
ایستکول TM-96200 چهار میلیون و ۶۰۰ هزار تومان
فیلور TDF342N چهار میلیون و ۷۸۰ هزار تومان
امرسان TF11T220 چهار میلیون و ۸۰۳ هزار تومان
فیلور RPD-COL-013 چهار میلیون و ۸۴۰ هزار تومان
الکتروهاوس ES-RF13 پنج میلیون و ۸۰۰ هزار تومان
جنرال ES-RF13 شش میلیون و ۱۰۰ هزار تومان
امرسان TFH14T پنج میلیون و ۶۰۵ هزار تومان

lavazemkhanegi بازدید : 28 دوشنبه 11 اسفند 1399 نظرات (0)

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز ،  براساس روال هر سال خرید و فروش لوازم خانگی در ماه پایانی سال رونق قابل توجهی داشت به نحوی که هر کس در حد توان خود درصدد تغییر یا خرید چند قلم لوازم خانگی جدید برای خانه های خود بود. اما متاسفانه امسال وضعیت فروش لوازم خانگی نسبت به سال گذشته با تغییرات بسیاری روبرو شده است چرا که به اعتقاد فروشندگان کالا به وفور در بازار یافت می شود اما خریداری نیست.
کسبه معتقدند روند نزولی قیمت دلار و بی رغبتی مردم به خرید کالا باعث شده تا تولیدکنندگان برای تامین نقدینگی خود ترمز افزایش قیمتها را کشیده و حتی تخفیف هایی را نیز به مشتریان ارائه کنند با این وجود امید مردم به کاهش بیشتر قیمت ها باعث شده تا فروشی در بازار وجود نداشته باشد.
نکته قابل تامل اینجاست برخی از فروشندگان می گویند خوراک پتروشیمی و قیمت فولاد در سال آینده گرانتر خواهد شد و به طور حتم ما شاهد کاهش قیمت لوازم خانگی درسال آینده نیستیم. اما بی ثباتی اقتصاد باعث شده تا مردم به کاهش قیمت ها امیدوار باشند.
در حال حاضر برخی از تولیدکنندگان حتی کاهش قیمت هایی را در محصولات خود اعمال کرده اند به عبارتی سایدبای ساید 32 میلیونی با کاهش 30 درصدی فروخته می شود و حتی برخی از شرکتها تخفیفاتی را برای خریداران درنظر گرفته اند اما خبری از خریدار نیست و همین موضوع عاملی شده تا بازار لوازم خانگی در رکود مطلق قرار گیرد.
*مقاومت برخی تولیدکنندگان در برابر کاهش قیمت ها

منبع:

http://tnews.ir/news/9564203304309.html?refc=1

lavazemkhanegi بازدید : 16 دوشنبه 11 اسفند 1399 نظرات (0)

سرهنگ سلمان آدینه وند افزود: در اجرای طرح مشترک مقابله با کالاهای قاچاق، ماموران یگان امداد پلیس تهران با همکاری عوامل وزارت صمت واحدهای تجاری  محدوه بازار را بازدید کردند و موفق به شناسایی دو واحد تجاری دارای لوازم خانگی  قاچاق شدند.
وی افزود: در بازرسی از این واحدهای تجاری، تعدادی لوازم خانگی قاچاق فاقد بارنامه و مجوزهای قانونی کشف شد و متصدیان مغازه به قاچاق بودن کالاها معترف شدند.
فرمانده یگان امداد پلیس تهران توضیح داد: در این بازدید پنج دستگاه تلویزیون، ۱۲ دستگاه یخچال، ۲۶ دستگاه ماشین لباسشویی، ۱۵ دستگاه جاروبرقی و ۱۰ دستگاه فر کشف شد و کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۸ میلیارد ریال برآورد کردند.
وی ادامه داد: هر دو متصدی واحدهای تجاری دستگیر و به همراه لوازم خانگی مکشوفه تحویل کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی شدند.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، آدینه وند با تاکید بر روند اجرای اینگونه طرح ها خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا ازاهداف همیشگی پلیس است و یگان امداد پلیس تهران  با تمام توان با قاچاقچیان و برهم زنندگان نظم عمومی مبارزه  خواهد کرد.

lavazemkhanegi بازدید : 36 شنبه 09 اسفند 1399 نظرات (0)

لوازم خانگی یکی از دغدغه‌های اصلی برای تکمیل منزل نوعروس‌ها است و معمولاً عروس و داماد برای آن‌که بهترین انتخاب‌ها را برای منزل خود داشته باشند، باید در میان با دنیایی از برند‌ها و گونه ها مدل‌ها روبه‌رو شوند. تلویزیون گرد از کالاهای بنیادی در هر خانه‌ای است و گزینش آن در بازار متنوع امروز کمی دشوار است. در این مطلب از چیدانه قرار است که به سراغ بهترین برند تلویزیون برویم و گونه ها هر کدام را به شما معرفی کنید. بعد اگر برای گزینش و خرید تلویزیون بیچارگی به راهبری دارید، پیشنهاد می‌کنم الی آخر این مطلب به اتفاق ما باشید لغایت با بهترین برند تلویزیون در بازار آشنا شویم.

سامسونگ، بهترین برند تلویزیون در ایران

شرکت کره‌ای سامسونگ یگانه برندهای با پیشینه در دنیا است که در با کیفیت ترین تلویزیون ایرانی سال 1938 راه اندازی شده است. فرآوری انواع لوازم خانگی، کالاهای دیجیتالی و لوازم صوتی و تصویری، دامنه فعالیت سامسونگ است. این برند چند ملیتی با ساخت تلویزیون خلنگ در دهه 70 میلادی، به گرد از برندها تلویزیون تبدیل شد. 

یکی از دغدغه‌های شرکت سامسونگ جلب خوشنودی مشتریان و پروا به بیچارگی روز گیتی برای داشتن حیات راحت و لذت بیشتر از دنیای دیجیتال است. فلذا با گمان راحت می‌توانید هر یک از انواع تلویزیون‌های برند سامسونگ را برگزیدن کنید و مطمئن باشید که تنوع و کیفیت این فرآورده از کره جنوبی شما را خوشنود می‌کند و به این سوژه پی خواهید برد که سامسونگ در گروه بهترین برند تلویزیون در ایران پیمان می‌گیرد.

lavazemkhanegi بازدید : 20 شنبه 09 اسفند 1399 نظرات (0)

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از کیهان، در بخشی از این یادداشت آمده است: بخش اعظمی ‌از بازار لوازم خانگی ایران با گردش مالی خیره‌کننده چند میلیارد دلاری سال‌ها به‌طور مفت و مجانی در اختیار دو شرکت سامسونگ و ال‌جی کره جنوبی قرار داشت. این شرکت‌ها به مدد حمایت‌های عجیب و غریب دولتی آن‌قدر در این بازار مشغول‌ ترکتازی شدند که به سادگی قوانین کشور ما را زیر پا می‌گذاشتند و یک ریال هم بابت این تخلفات نمی‌دادند.

ماجرای تخلف ۴۷۰۰ میلیارد تومانی این دو شرکت در سال ۹۵ هرگز از اذهان فعالان اقتصادی و دلسوزان رسانه‌ای فراموش نمی‌شود؛ در آن ماجرای تلخ، ال‌جی و سامسونگ برای فرار از پرداخت عوارض گمرکی که حقوق حقه ملت ایران محسوب می‌شد به راحتی قاعده ۲- الف گمرک را دور زدند و انبوهی از کالاهایشان را وارد کشور کردند و وقتی هم که بر اساس حسابرسی گمرک به پرداخت جریمه ۳۰۰۰ میلیارد تومانی برای ال‌جی و ۱۷۰۰ میلیارد تومانی برای سامسونگ محکوم شدند با حمایت نعمت‌زاده وزیر وقت صنعت یک ریال از این جریمه را پرداخت نکردند!  

در بخش دیگری از این یادداشت آمده است: نکته عجیب اینکه علی‌رغم این رفتار خصمانه دوقلوهای کره‌ای، هنوز نمایندگی‌های آنها در داخل کشور با تغییر ظاهری نام فعال است و ذی‌نفعان داخلی‌شان به توجیه عملکرد آنها می‌پردازند مثلا چندی پیش مدیرعامل شرکت سام‌سرویس با تأکید بر اینکه مجوز نمایندگی سامسونگ در ایران لغو نشده، گفت: ما همچنان نماینده سامسونگ هستیم! وی حتی به تطهیر سامسونگ در موضوع قاچاق پرداخت و مدعی شد مطمئناً قاچاقی که وجود داشته، از طرف شرکت‌ نبوده است!

۳- در شرایطی که این روزها کشور با کمبود شدید منابع ارزی مواجه است دو بانک کره‌ای در یک دزدی آشکار حداقل ۷ میلیارد دلار از پول‌های ملت ایران را به بهانه تحریم بلوکه کرده و سودش را هم می‌خورند.

در پی این اقدام خلاف توافق کره‌ای‌ها با کشورمان، آقای همتی رئیس‌کل بانک مرکزی بنا بر وظیفه ذاتی خویش در اظهارات متعددی از مقامات کره خواست به توافقات پایبند باشند و در در آخرین اظهارنظر خود هم تأکید کرد: «اگر بانک‌های کره‌ای به توافقات بین‌المللی خود با ما پایبند نباشند، ما این حق را داریم که تحت قوانین بین‌المللی به اقدامات قانونی روی آوریم و ما مقامات کره‌جنوبی را در این فرآیند مسئول می‌دانیم.»

طبیعی است این اظهارات بایستی با همراهی سایر بخش‌های دولت خصوصاً وزارت خارجه همراه باشد و آنها تمام قامت از سخنان جناب همتی حمایت کنند تا شاید این اولتیماتوم جواب بدهد اما با کمال تعجب سفیر ایران در کره پس از اینکه با اعتراض تلفنی سخنگوی وزارت خارجه کره‌جنوبی بابت گفته‌های آقای همتی مواجه شد در یک جمله کوتاه تأکید کرد این [اظهارات] موضع رسمی ‌دولت ایران نیست!

این روزنامه در پایان نوشت:تجربه نشان داده چاره کار در این امور، عمل به نسخه انقلاب و رهبری است. به عبارتی در هر موضعی، مسئولان نظام انقلابی عمل کردند نتیجه‌اش را هم دیدند البته کسی منکر بکارگیری عقل و تدبیر نیست ولی یقیناً معنای تدبیر، وادادگی و تسلیم نیست. بلوکه کردن دارایی‌های ملت ایران نوعی راهزنی بین‌المللی است و حداقل وزارت خارجه می‌بایست هرچه سریع‌تر نسبت به شکایت رسمی ‌از کره‌جنوبی و تشکیل پرونده در محاکم جهانی اقدام می‌کرد. علاوه ‌بر این سفیر کره‌جنوبی به‌عنوان نماینده دولت دزد کره جنوبی به‌خاطر همدستی با سارق بزرگ بین‌المللی باید به وزارت خارجه احضار و با تذکر کتبی اخراج و سطح روابط به سطح کاردار تنزل می‌یافت. پخش تبلیغ محصولات کره‌جنوبی تا اطلاع‌ ثانوی از صداوسیما و نیز از بیلبوردهای شهرها ممنوع و نمادهای فعلی آن جمع‌آوری می‌شد. تا اطلاع ‌ثانوی خرید و واردات کالاهای کره‌ای از سوی مجلس محترم و انقلابی ممنوع و ‌ترخیص کالاهای وارداتی از کره نیز تا اطلاع ‌ثانوی متوقف و ممنوع می‌شد.

منبع:
lavazemkhanegi بازدید : 30 شنبه 09 اسفند 1399 نظرات (0)

1- بخش اعظمی ‌از بازار لوازم خانگی ایران با گردش مالی خیره‌کننده چند میلیارد دلاری سال‌ها به‌طور مفت و مجانی در اختیار دو شرکت سامسونگ و ال‌جی کره جنوبی قرار داشت. این شرکت‌ها به مدد حمایت‌های عجیب و غریب دولتی آن‌قدر در این بازار مشغول‌ ترکتازی شدند که به سادگی قوانین کشور ما را زیر پا می‌گذاشتند و یک ریال هم بابت این تخلفات نمی‌دادند. ماجرای تخلف 4700 میلیارد تومانی این دو شرکت در سال 95 هرگز از اذهان فعالان اقتصادی و دلسوزان رسانه‌ای فراموش نمی‌شود؛ در آن ماجرای تلخ، ال‌جی و سامسونگ برای فرار از پرداخت عوارض گمرکی که حقوق حقه ملت ایران محسوب می‌شد به راحتی قاعده ۲- الف گمرک* را دور زدند و انبوهی از کالاهایشان را وارد کشور کردند و وقتی هم که بر اساس حسابرسی گمرک به پرداخت جریمه 3000 میلیارد تومانی برای ال‌جی و 1700 میلیارد تومانی برای سامسونگ محکوم شدند با حمایت نعمت‌زاده وزیر وقت صنعت یک ریال از این جریمه را پرداخت نکردند! تأسف‌آور اینکه پس از این اقدام تأمل‌برانگیز، مدیرکل صنایع لوازم خانگی وقت وزارت صمت پا را فراتر از توجیه تخلف شرکت کره‌ای گذاشت و از اساس زیر تخلف 3000 میلیاردی زد و به تعریف و تمجید از ال‌جی متخلف پرداخت و مدعی شد شرکت کره‌ای در حال افزایش عمق ساخت داخل است! وی حتی وقتی با این سؤال مواجه شد که این وعده‌ها را سال‌هاست شرکت کره‌ای داده ولی دریغ از یک جو عمل، گفت: انتقال تکنولوژی یک شبه امکان‌پذیر نیست!

جالب اینکه همین جناب مدیرکل این روزها در سمت دبیرکلی انجمن صنایع لوازم‌خانگی مشغول توجیه گرانی 60 درصدی لوازم خانگی است.

تبلیغ
دوره آموزشی 0تا100 طراحی سایت | بیش از 150 ساعت دوره فقط 1.200.000

دوره آموزشی 0تا100 طراحی سایت | بیش از 150 ساعت دوره فقط 1.200.000

مشاهده

11

۲- اوایل سال 97 و پس از اعمال تحریم‌های جدید آمریکا که در پی خروج ‌ترامپ از برجام صورت گرفت زمزمه‌ ترک بازار لوازم خانگی ایران از سوی دوقلوهای کره‌ای داغ شد و در نهایت هم این شرکت‌ها از ‌ترس ارباب آمریکایی‌شان در ظاهر بازار ما را رها کردند. البته همه واقعیت این نبود بلکه این دو شرکت با یک تیر دو نشان زدند یعنی هم با خروج ظاهری از بازار ایران از جریمه‌های آمریکا مصون ماندند و هم از پرداخت عوارض گمرکی اندکی که به ما بابت واردات رسمی ‌کالاهایشان می‌دادند فرار کردند. به عبارتی سامسونگ و ال‌جی باز هم به لطف حامیان داخلی‌شان سود سرشار بازار ایران را به جیب زدند فقط این‌بار از طریق قاچاق!

برای اثبات قاچاق بودن اجناس کره‌ای کافی است گلایه‌های آقای همتی رئیس کل بانک مرکزی که در آخرین روزهای فروردین‌ماه امسال ایراد شد را مرور کنیم. ایشان با بیان اینکه ستاد مبارزه با قاچاق باید دست به کار شود و از ورود کالاهای کره‌ای ممانعت به عمل آورد گفته بود: "مقامات کره پول‌های ما را نمی‌دهند به آنها گفتم اگر ندهید دیگر اجازه نمی‌دهم کالاهای سامسونگ و ال‌جی به ایران بیاید. دیدم حساسیتی نشان ندادند برایشان مهم نیست. کالایشان را از طریق دبی (امارات) می‌فروشند و از طریق لنج‌ها در کنگان و نظایر آن به داخل کشور می‌آید. معلوم است جواب ما را نمی‌دهند چون کالایشان را می‌فروشند".

نکته عجیب اینکه علی‌رغم این رفتار خصمانه دوقلوهای کره‌ای، هنوز نمایندگی‌های آنها در داخل کشور با تغییر ظاهری نام فعال است و ذی‌نفعان داخلی‌شان به توجیه عملکرد آنها می‌پردازند مثلا چندی پیش مدیرعامل شرکت سام‌سرویس با تأکید بر اینکه مجوز نمایندگی سامسونگ در ایران لغو نشده، گفت: ما همچنان نماینده سامسونگ هستیم! وی حتی به تطهیر سامسونگ در موضوع قاچاق پرداخت و مدعی شد مطمئناً قاچاقی که وجود داشته، از طرف شرکت‌ نبوده است!

۳- در شرایطی که این روزها کشور با کمبود شدید منابع ارزی مواجه است دو بانک کره‌ای در یک دزدی آشکار حداقل 7 میلیارد دلار از پول‌های ملت ایران را به بهانه تحریم بلوکه کرده و سودش را هم می‌خورند.

در پی این اقدام خلاف توافق کره‌ای‌ها با کشورمان، آقای همتی رئیس‌کل بانک مرکزی بنا بر وظیفه ذاتی خویش در اظهارات متعددی از مقامات کره خواست به توافقات پایبند باشند و در در آخرین اظهارنظر خود هم تأکید کرد:"اگر بانک‌های کره‌ای به توافقات بین‌المللی خود با ما پایبند نباشند، ما این حق را داریم که تحت قوانین بین‌المللی به اقدامات قانونی روی آوریم و ما مقامات کره‌جنوبی را در این فرآیند مسئول می‌دانیم."

منبع:
lavazemkhanegi بازدید : 29 شنبه 09 اسفند 1399 نظرات (0)

کاشی از گونه محصولات سفالین و سرامیکی است که در تقسیم های مختلف ساختمان، مثل حمام، آبخانه و طباخ خانه کاربرد دارد. کلمه کاشی از اسم شهر کاشان اقتباس شده که از آغاز دوران اسلامی به عنوان مرکز صنعت سفال سازی مطرح بوده است.

کاشی حائز گونه ها و گونه های متفاوتی است. استفاده شركت توليدی كاشي تكسرام یا عدم به کارگیری لعاب، مهم ترین عامل تمایز گونه ها کاشی به آمار می آید. میزان تخلخل کاشی نیز در درجه دوم اهمیت پیمان دارد. رنگ در کاشی های لعاب خورده می تواند در بافت کاشی وارد شده باشد. این رنگ می تواند رنگ طبیعی خاک رس، یا رنگدانه ای باشد که پیش از پخت کاشی به رس اضافه شده باشد. در بعضی موارد در کاشی های لعاب خورده، رنگ (معمولا مخلوطی ازسیلیکات سرب و رنگدانه ها) بعد از پخت بدنه بر لعاب سطح اعمال می شود. سپس کاشی را جهت ممزوج نمودن لعاب با بدنه، مجددا در کوره پخت قرار می دهند. کاشی های لعاب خورده حائز رنگ ها، طرح ها و بافت های سطحی متنوع تری در سنجش با گونه بدون لعاب هستند.

تفاوت کاشی و سرامیک

یک تکه کاشی از دو قسمت برپایی می شود :

۱- تکه سفالی که سرنوشت اصلی و استخوان‌بندی کاشی را ساختن می‌دهد.

۲- لعاب روی آن که ماده‌ای است شیشه‌ای و سرنوشت رویی آن را ساختن می‌دهد.

حال به کاشی ای که لعاب روی آن از جنس سرامیک باشد، کاشی سرامیکی یا سرامیک (در بازار) گفته می شود. به مواد غیرآلی غیرمعدنی جامد اصطلاحا سرامیک گفته می شود.

lavazemkhanegi بازدید : 28 شنبه 09 اسفند 1399 نظرات (0)

به گزارش کاشی لند به نقل از بازار؛ علیرضا رزم‌حسینی صبح شنبه دوم اسفند ۹۹، در مراسم افتتاح واحد تولید گرانول در شهرستان میبد، گفت: میزان مجوزهای صنعتی در کشور در ۱۰ ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته که این نشان از امید مردم به سرمایه‌گذاری و پیشرفت دارد و نشانه ثبات در کشور است.

وزیر صمت ادامه داد: امروز ایران صادرکننده فولاد و انواع فلزات و نیز پتروشیمی است و ۷۵ درصد صادرات کشور به ۱۵ کشور همسایه انجام می‌شود که این افتخارات ناشی از اراده عمومی برای رشد اقتصادی است.

به گفته وی، کشور در شرایط جنگ سه ساله اقتصادی و مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا قرار گرفت که اگر این دو مورد در هر کشور دیگری رخ می‌داد به قطع آن کشور با مشکلات جدی روبه‌رو می‌شد اما ایران با کمترین هزینه از تحریم‌ها عبور کرد

رزم‌حسینی بیان کرد: فشارهای وارده بر اقتصاد خانواده و بازارهای داخلی غیرقابل انکار نیست، اما آنچه جای خرسندی است، این است که ایران بر خلاف گمان دشمنان بر اساس این فشارها نه تنها فلج نشد بلکه در ۲۹ رشته صنعتی تولید و صادرات داشت.

چشم‌انداز ایران تبدیل به بزرگترین کشور صنعتی در منطقه

وزیر صمت تصریح کرد: در صورت عدم تحمیل تحریم‌ها و نبود جنگ تحمیلی و دشمنان همیشگی، اکنون ایران یک کشور بزرگ صنعتی در منطقه بود. البته اکنون نیز این چشم‌انداز دور از انتظار نیست و تلاش مسئولان کشور تحقق این مهم است.

وی به رتبه دوم معدنی یزد به عنوان یک قابلیت کم‌نظیری یاد کرد و افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت در حوزه فرآوری معادن یزد تمرکز خواهد کرد.

میبد، آماده سرمایه‌گذاری کلان در حوزه صنعت

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شهرستان میبد مهد علم استان یزد است، این شهرستان را آماده سرمایه‌گذاری در همه زمینه‌ها به‎ ویژه صنعت عنوان کرد و گفت: این در حالی است که قبل از انقلاب حتی یک واحد صنعتی در این شهرستان وجود نداشت.

سید جلیل میرمحمدی با اشاره به اینکه اکنون شهرستان میبد قطب تولید کاشی و سرامیک کشور است، ابراز امیدواری کرد که مشکلات صنعت فولاد و داروسازی در این شهرستان نیز رفع گردد.

منبع:
lavazemkhanegi بازدید : 23 شنبه 09 اسفند 1399 نظرات (0)

به گزارش کاشی لند به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس؛ فرماندار اقلید یکی از شهرستان های توابع استان فارس گفت: با سرمایه گذاری ۱۰۰۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی، ساخت همزمان دو کارخانه لمینت سازی و همچنین کاشی و سرامیک پرسلانی (خاک سفید) در اقلید آغاز شد.
بزرگی افزود: با ساخت این دو کارخانه که حدود یکسال به طول خواهد انجامید، زمینه اشتغال برای بیش از ۱۵۰۰ نفر بصورت مستقیم فراهم خواهد شد.

منبع:

https://kashiland.com/news/article/%d8%a2%d8%ba%d8%a7%d8%b2-%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa-%d8%af%d9%88-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-%d9%84%d9%85%db%8c%d9%86%d8%aa-%d9%88-%da%a9%d8%a7%d8%b4%db%8c-%d8%b3%d8%b1%d8%a7%d9%85%db%8c%da%a9-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d9%82%d9%84%db%8c%d8%af

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 59
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 77
  • بازدید ماه : 196
  • بازدید سال : 1,227
  • بازدید کلی : 4,852