loading...
لوازم خانگی
lavazemkhanegi بازدید : 27 چهارشنبه 06 اسفند 1399 نظرات (0)

در یک بازه مقطعی از زمان، به مدت چند دقیقه ارتباط بین محفظه یخچال و کانال سرد کننده را قطع می کند. تایمر در این بازه هیتر را صریح می کند و فعالیت خود را پیش درآمد می کند. در صورت بروز سخت در چرخ دنده ها یا ویرانی موتور این قطعه، به خوبی این قطع و وصل اتمام نمی شود. نتیجه طبیعی این مشکل، ساختن برفک در یخچال است. قیمت یخچال بدون برفک البته تایمر می تواند یک بُرد الکترونیکی باشد که باز هم مشکلات الکتریکی برای چنین قطعاتی محتمل است.

 

کلید اتصال هیتر:

قبل از هیتر یک کلید قرار گرفته است. نقش این کلید این است که در چهره بیچارگی هیتر را وارد مدار کند. پس از تبخیر برفک، این کلید هیتر را قطع می کند. اگر این کلید هیتر را در مدار قرار ندهد، برفک ساختن می شود و اگر آن را قطع نکند، باعث مشکلاتی مانند احتراق قطعات می شود.

 

کندانسور:

کندانسورها قطعاتی دلنازک به احد و غبار اند. یعنی اگر ذرات یکی و غبار منافذ آن را مسدود کنند، به نکوداشتن شغل نمی کند. همواره کوشش کنید این تکه را تمیز نگه دارید. اگر محل حیات شما مکانی پر غبار یا  نزدیک  جمعیت زیادی از حیوانات است یا مسائلی از این دسته در اطراف شما پیمان دارد، اغلب در تمیزی کندانسور دقت کنید. در غیر این صورت این یگانه و غبار باعث افزایش غیر طبیعی کارکرد یخچال می شود. این امر هنگام دیدن رسید برق کاملا ملموس است.

lavazemkhanegi بازدید : 21 چهارشنبه 06 اسفند 1399 نظرات (0)

به گزارش برنا، دیدارهای مرحله نهایی نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر تکواندو "جام خلیج فارس" یادواره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی امروز (شنبه - 2 اسفندماه) با حضور 4 تیم راه یافته به این مرحله در فدراسیون تکواندو برگزار شد.

رقابت های مرحله نخست با حضور 9 تیم پیگیری شد و در نهایت تیم های شهرداری ورامین و صنعت مس کرمان از "گروه الف" و تیم های لوازم خانگی کن و فرمانیه از "گروه ب" به مرحله نهایی راه پیدا کرده اند که در نهایت شهرداری ورامین و لوازم خانگی کن موفق شدند به مرحله نهایی راه پیدا کنند.

در نهایت تیم شهرداری ورامین در دیداری حساس و نفس‌گیر موفق شد با نتیجه قاطع 6 بر 2 لوازم خانگی کن را از پیش‌رو بردارد و هفتمین کاپ قهرمانی را بالای سر ببرد؛ هوگوپوشان لوازم خانگی کن بر سکوی نایب قهرمانی ایستادند.

 

تیم فرمانیه که در مرحله نیمه نهایی نتیجه را به قهرمان این دوره از رقابت‌ها واگذار کرده بود، سوم شد و صنعت مس کرمان نیز عنوان سوم مشترک را به خود اختصاص داد.

 

منبع:

https://www.borna.news/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D9%88%D8%B1%D8%B2%D8%B4%DB%8C-7/1140427-%D8%B4%D9%87%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9%85%DB%8C%D9%86-%D9%81%D8%A7%D8%AA%D8%AD-%D8%B3%DA%A9%D9%88%DB%8C-%D9%82%D9%87%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%AC%D8%A7%D9%85-%D8%AE%D9%84%DB%8C%D8%AC-%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B3-%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85-%D8%AE%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C-%DA%A9%D9%86-%D9%86%D8%A7%DB%8C%D8%A8-%D9%82%D9%87%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%B4%D8%AF?rssRedirect=c2hhaHJla2hhYmFyLmNvbQ%3D%3D

lavazemkhanegi بازدید : 28 چهارشنبه 06 اسفند 1399 نظرات (0)

بررسی آمار وزارت صمت از وضعیت تولید در کشور نشان می‌دهد روند شتابان افزایش تولید لوازم خانگی در داخل کشور در دی‌ماه امسال نیز ادامه یافته است به طوری که بر اساس آمار تجمیعی، تولید انواع لوازم خانگی در ده ماهه امسال با رشد قابل توجهی همراه بوده است.

رشد ۳۱ درصدی تولید یخچال و فریزر

طی ۱۰ ماهه سال جاری یک میلیون و ۶۸۶ هزار دستگاه یخچال و فریزر توسط تولیدکنندگان داخلی تولید شده است، این در حالیست که در ۱۰ ماه سال گذشته یک میلیون و ۲۸۸ هزار دستگاه از این محصول تولید شده بود.

منبع:

https://www.gostaresh.news/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A7%D8%B5%D9%86%D8%A7%D9%81-68/155176-%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85-%D8%AE%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C-%D8%A8%D8%B1-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D8%B5%D8%B9%D9%88%D8%AF?rssRedirect=c2hhaHJla2hhYmFyLmNvbQ%3D%3D

lavazemkhanegi بازدید : 24 دوشنبه 04 اسفند 1399 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا سلیمی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی گفت: آقای روحانی لطفا در تصمیمات خود اقشار ضعیف جامعه چون کارگران، رانندگان و حاشیه نشین ها را هم در نظر بگیرید.

وی ادامه داد: متأسفانه حقوق نیروهای قراردادی ۵۰ درصد افزایش نیافته است و افزایش حقوق آنان باید مطابق با قانون باشد و لازم است بی عدالتی‌هایی که در این زمینه وجود دارد کنار گذاشته شود.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از گرانی مسکن گفت: آقای روحانی قرار بود مسکن ملی شما تعادلی را در بازار مسکن ایجاد کند اما امروز می بینیم که قیمت مسکن و اجاره آن سرسام آور است.

سلیمی بیان کرد: همچنین قیمت لوازم خانگی بسیار گران است و جوانانی که می خواهند تشکیل خانواده بدهند، با این شرایط چگونه می توانند لوازم مورد نیاز برای زندگی خود را تأمین کنند.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شنیده می‌شود که برخی از پست‌های مهم در شرکت‌ها قرار است به نورچشمی‌ها داده شود، در حالی که تخصص لازم را ندارند.

منبع:
lavazemkhanegi بازدید : 24 دوشنبه 04 اسفند 1399 نظرات (0)

یخچال فریزر گرد از مهم‌ترین وسایلی است که در هر آشپزخانه‌ای هستی دارد. برای این که یک یخچال فریزر از تاثیر لازم برخوردار باشد، باید به نکوداشتن از آن مراقبت کرد. برای مراقبت و نگهداری از یخچال فریزر باید نکات مهمی را رعایت کنیم.

فریزر وظیفه نگهداری از مواد غذایی را به عهده دارد و مایه حفظ و ماندگاری انواع گوشت و مرغ، سبزی ها و لبنیات می‌شود. برای افزایش درازا عمر فریزر باید حتما به درجه و دمای پسندیده آن پروا کرده و فضای داخل آن را خنک نگهدارید. دمای مختلفی برای حفاظت از فریزر رهنمود می‌شود که با توجه به نوع و مدل آن متغیر است. برای این که از مناسب‌ترین دمای فریزر آگاهی پیدا کنید با ما به اتفاق باشید.

دمای ایده‌آل داخل فریزر

معمولا اکثر فریزرها روی دمای 32 درجه سانتی‌گراد تنظیم می‌شوند که همه فکر می‌کنند با این دما مشکلی برای فریزر پیش نمی‌آید و کل چیز تو آن‌ها پسین و تندرست باقی می‌ماند، ولی این فکر اشتباه است. دمای ایده‌آل برای فریزر 0 درجه فارنهایت است و هرچقدر درمای درون فریزر سردتر باشد، بردباری تندرست بودن و بازپسین پایدار گذاشتن مواد غذایی بالاتر می‌رود.

آیا دمای سرد فریزر مایه از بین رفتن موتور می‌شود؟

به طور کلی فریزر زمانی می‌سوزد که هوای اضافی تو آن قیمت یخچال معمولی  هستی داشته باشد، نه این که بیش از بی گمان خنک باشد. برای جلوگیری از آفروختگی فریزر، باید چند وقت یک بار فریزر را از برق بکشید و مواد غذایی داخل آن را بیرون کشیده و تمیز کنید.

مواد غذایی معمولا همراه پوشش پلاستیکی یا بسته‌های فریزری داخل فریزر پیمان می‌گیرند. همین بسته‌ها و پوشش‌ها از درون خود هوا خارج کرده و آن را به فضای تو فریزر منتقل می‌کنند. برای بازدارندگی از این رخداد بهتر است که علاوه بر پوشش مواد غذایی، آن‌ها را داخل آلومینیوم نیز پیمان دهید. توجه داشته باشید که فریزر را بیش از بی گمان با مواد غذایی پر نکنید، این پیشه راهبند گردش هوا در فضای درونی فریزر می‌شود.

چند راهکار برای بهبود عملکرد فریزر

•    یخ فریزر را به طور منظم آب کنید، تا دستگاه عملکرد بهتری داشته باشد. به هیچ وجه فرمان ندهید که برفک‌ها مدت زمان زیادی داخل فریزر باقی بمانند.

•    زمانی که غذای جدیدی را درون فریزر پیمان می‌دهید، کوشش کنید آن را در عقب‌ترین جای ممکن بگذارید تا خودتان را وادار کنید از غذا‌های جلویی که قدیمی‌تر هستند، مصرف کنید .

•    برای نگه داشتن دمای مناسب، بهتر است از ترمومتر مخصوص فریزر استفاده کنید.

•    نگهداری غذا در دمای مناسب فریزر می‌تواند مکان را برای مواد غذایی امن نگه دارد.

lavazemkhanegi بازدید : 24 دوشنبه 04 اسفند 1399 نظرات (0)

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، انتخاب و خرید برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی نیازمند راهنمایی و بررسی نکات مهم است و بر همین اساس شرکت تصفیه آسا با سابقه طولانی در زمینه واردات و عرضه انواع بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل در ایران و با بهره گیری از کارشناسان متخصص، توانایی ارائه مشاوره ۲۴ ساعته برای انتخاب دستگاه مورد نیاز شما را دارد.

شرکت تصفیه آسا همچنین خدمات نصب، ارسال رایگان در تهران و کرج و ارائه گارانتی طلایی بدون قید و شرط قطعات انواع مارک‌های معروف را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. همچنین شما می‌توانید با مراجعه به مقاله https://www.tasfiyeasa.com/?p=2122 در سایت تصفیه آسا، راهنمای انتخاب بهترین برند تصفیه آب موجود در بازار ایران را مشاهده کنید و در میان انواع مدل‌ها و دستگاه‌های تایوانی موجود مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید.

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی

در میان انواع دستگاه آب تصفیه‌کن خانگی که بیش از ۷۰ الی ۸۰ مدل برند مختلف در مراکز فروش و فروشگاه‌های تصفیه آب خانگی در ایران وجود دارند، می‌توان به معرفی دستگاه تصفیه آب مینروا Minerva تایوانی پرداخت. دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا Minerva از برندهای معتبر تایوانی است که در مدل‌های ۶ مرحله‌ای معدنی ساز، ۷ مرحله‌ای یونیزه قلیایی کننده آب آشامیدنی، ۸ مرحله‌ای اکسیژن ساز RO۸_O۲PLUS و هشت مرحله‌ای اشعه ماورا بنفش یو وی دار در بازار ایران عرضه می‌شوند.

تصفیه آب مینروا با دارا بودن نماد اصالت جهت تشخیص اصلی بودن توسط مصرف کننده، انتخاب شما را آسان‌تر می‌کند، زیرا بسیاری از دستگاه‌های موجود در بازار ادعای محصول درجه یک دارند، در حالی که امکانی برای تشخیص کیفیت دستگاه توسط مصرف‌کننده وجود ندارد. همچنین عملکرد دستگاه تصفیه آب مینروا Minerva با بهره‌گیری از سیستم اسمز معکوس RO جدیدترین روش تصفیه آب آشامیدنی است که توانایی حذف املاح مضر و کاهش سختی آب مناسب و استاندارد سلامت بدن انسان را داراست.

منبع:
lavazemkhanegi بازدید : 21 یکشنبه 03 اسفند 1399 نظرات (0)

از خم شدن برای برداشتن میوه و سبزیجات از کشو های یخچالتان که در پایین ترین سرنوشت آن پیمان گرفته اند خسته شده اید؟ یا حتی بعضی اوقات فراموش می کنید که چه میوه ای در تو این کشوها دارید  یخچال ال جی درب شیشه ای زیرا شدیدا می توانید از بالا درون آنها را ببینید. با خرید یخچال 5 درب و وانگهی زیر فریزر چنین مشکلی نخواهید داشت. سطح دسترسی به قسمت یخچال در این گونه از یخچال ها به نحویست که به راحتی و بدون احتیاج به خم شدن می توانید میوه ی دلخواه و یا سبزی ها مورد نیازتان را بردارید.

مزیت چهارم : فضای کمتر

یخچال های زیر فریزر به فضای بیشتری جهت باز شدن درب نیاز دارند، ولی یخچال های درب فرانسوی به لطف نوع طراحی که از یخچال های ساید بای ساید به مرده ریگ اسیر اند، به فضای زیاد اقلیت جهت باز شدن درب ها بیچارگی داشته و برآیند اینکه مزاحمت کمتری را نیز به هستی می آورند.

اهمیت چنین مزیتی را تنها خانواده هایی که

آشپزخانه ای با عمق ناچیز داشته

فضایی جزیره ای شکل در جلوی سرنوشت تعبیه شده برای یخچال دارند

مهمان های زیادی داشته و آشپزخانه شان شلوغ شده است 

و ...

درک می کنند.

lavazemkhanegi بازدید : 26 یکشنبه 03 اسفند 1399 نظرات (0)

به گزارش گروه اقتصادی یکتا پرس، اکبر پازوکی در مورد آخرین وضعیت بازار لوازم خانگی گفت: این بازار همچنان در شرایط رکود به سر می‌برد و علیرغم اینکه انتظار می‌رود با نزدیک شدن به ایام پایانی سال رونق در بازار ایجاد شود، اما به علت کاهش قدرت خرید مردم، همچنان رکود بر بازار حاکم است.

وی در مورد وضعیت قیمت‌ها در بازار لوازم خانگی با توجه به کاهش نسبی قیمت ارز در یک ماه اخیر،گفت: بعد از کاهش قیمت دلار بلافاصله نمی‌توان انتظار کاهش قیمت تولیدات لوازم خانگی داخلی را داشت، زیرا به هر حال در دو نیم سال گذشته مدام شیب افزایشی قیمت را داشته‌ایم و برای کاهش قیمت‌ها نیز شیب نزولی قیمت باید برای مدتی  استمرار یابد تا تاثیر خود را بر قیمت تمام شده تولید بگذارد.

رئیس اتحادیه فروشندگان و تولید کنندگان لوازم خانگی بیان داشت: قطعا بخشی از تولیدات فعلی مربوط به خریدهای قبلی مواد اولیه با قیمت ارز بالاتر است، بنابراین نمی‌توان انتظار داشت بلافاصله پس از کاهش قیمت ارز در بازار شاهد کاهش قیمت تولیدات بود، اما حداقل تاثیر کاهش قیمت ارز جلوگیری از افزایش قیمت‌ها است.

وی در مورد وضعیت عرضه لوازم خانگی قاچاق بیان داشت: بعد از توقف واردات لوازم خانگی و همچنین افزایش تولید لوازم خانگی داخلی به لحاظ کمی و کیفی عرضه لوازم خانگی قاچاق در بازار کاهش یافته است.  

پازوکی با تاکید بر اینکه هیچ کاسب شناسنامه‌داری اقدام به عرضه لوازم خانگی قاچاق نمی‌کند، گفت: واردات لوازم خانگی قاچاق نیز اقدامی سازمان یافته است و نباید تصور کرد کوله برانی که برای یک لقمه نان این لوازم را بر دوش می‌کشند، عامل قاچاق لوازم خانگی هستند، بلکه ریشه قاچاق در بخش‌های مختلف را باید به طور اساسی بررسی کرد.

پازوکی با بیان اینکه از سال 97 و بعداز تحریم‌های آمریکا روند تولید لوازم خانگی داخلی دچار تغییر و تحولاتی شد، گفت: اکنون مردم به این اطمینان رسیده‌اند که لوازم خانگی خارجی وارد نمی‌شود و با توجه به کیفیت خوب تولیدات داخلی می‌توانند به لوازم خانگی داخلی اطمینان کنند، لذا با توجه به اینکه معمولا لوازم خانگی خارجی موجود در بازار از خدمات پس فروش مناسبی برخوردار نیست، مردم به سمت مصرف کالاهای لوازم خانگی داخلی گرایش یافته‌اند. 

منبع:
lavazemkhanegi بازدید : 24 یکشنبه 03 اسفند 1399 نظرات (0)

 

فارس نوشت: رئیس اتحادیه فروشندگان و تولیدکنندگان لوازم خانگی تهران با بیان اینکه بعد از کاهش قیمت ارز نمی‌توان بلافاصله انتظار کاهش نرخ تولیدات داخلی را داشت، گفت: اما حداقل تاثیر آن جلوگیری از افزایش قیمت است.

اکبر پازوکی در مورد آخرین وضعیت بازار لوازم خانگی گفت: این بازار همچنان در شرایط رکود به سر می‌برد و علیرغم اینکه انتظار می‌رود با نزدیک شدن به ایام پایانی سال رونق در بازار ایجاد شود، اما به علت کاهش قدرت خرید مردم، همچنان رکود بر بازار حاکم است.

وی در مورد وضعیت قیمت‌ها در بازار لوازم خانگی با توجه به کاهش نسبی قیمت ارز در یک ماه اخیر،گفت: بعد از کاهش قیمت دلار بلافاصله نمی‌توان انتظار کاهش قیمت تولیدات لوازم خانگی داخلی را داشت، زیرا به هر حال در دو نیم سال گذشته مدام شیب افزایشی قیمت را داشته‌ایم و برای کاهش قیمت‌ها نیز شیب نزولی قیمت باید برای مدتی استمرار یابد تا تاثیر خود را بر قیمت تمام شده تولید بگذارد.

رئیس اتحادیه فروشندگان و تولید کنندگان لوازم خانگی بیان داشت: قطعا بخشی از تولیدات فعلی مربوط به خریدهای قبلی مواد اولیه با قیمت ارز بالاتر است، بنابراین نمی‌توان انتظار داشت بلافاصله پس از کاهش قیمت ارز در بازار شاهد کاهش قیمت تولیدات بود، اما حداقل تاثیر کاهش قیمت ارز جلوگیری از افزایش قیمت‌ها است.

وی در مورد وضعیت عرضه لوازم خانگی قاچاق بیان داشت: بعد از توقف واردات لوازم خانگی و همچنین افزایش تولید لوازم خانگی داخلی به لحاظ کمی و کیفی عرضه لوازم خانگی قاچاق در بازار کاهش یافته است.

پازوکی با تاکید بر اینکه هیچ کاسب شناسنامه‌داری اقدام به عرضه لوازم خانگی قاچاق نمی‌کند، گفت: واردات لوازم خانگی قاچاق نیز اقدامی سازمان یافته است و نباید تصور کرد کوله برانی که برای یک لقمه نان این لوازم را بر دوش می‌کشند، عامل قاچاق لوازم خانگی هستند، بلکه ریشه قاچاق در بخش‌های مختلف را باید به طور اساسی بررسی کرد.

پازوکی با بیان اینکه از سال ۹۷ و بعداز تحریم‌های آمریکا روند تولید لوازم خانگی داخلی دچار تغییر و تحولاتی شد، گفت: اکنون مردم به این اطمینان رسیده‌اند که لوازم خانگی خارجی وارد نمی‌شود و با توجه به کیفیت خوب تولیدات داخلی می‌توانند به لوازم خانگی داخلی اطمینان کنند، لذا با توجه به اینکه معمولا لوازم خانگی خارجی موجود در بازار از خدمات پس فروش مناسبی برخوردار نیست، مردم به سمت مصرف کالاهای لوازم خانگی داخلی گرایش یافته‌اند.

 

منبع:

https://www.ghatreh.com/news/nn57200014/%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%B1%D9%81%D8%AA%D9%86-%D8%AA%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D9%85-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85-%D8%AE%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C

 

lavazemkhanegi بازدید : 19 شنبه 02 اسفند 1399 نظرات (0)

بررسی ها نشان می دهد یخچال ساید بای ساید بوش KAD۸۰A۴۰۴ حداکثر ۱۹ درصد کاهش یافته و پس از آن نرخ محصولاتی مانند ساید بای ساید اسنوا سری هایپر مدل S۸-۲۳۵۰GW با 18 درصد و یخچال فریزر امرسان مدل BFN۲۰D-M/TP نیز ۱۷ درصد پایین تر آمده است. 

تبلیغ
سفارش آنلاین از رستوران شاندیز (جردن)

سفارش آنلاین از رستوران شاندیز (جردن)

مشاهده

قیمت انواع یخچال در بازار بهمن ماه 99

برای خرید یک یخچال معمولی باید حداقل ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان هزینه کرد. بررسی قیمت ها در فروشگاه‌های آنلاین نشان داد حداقل قیمت یک یخچال ایرانی بیش از ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است و این قیمت ‌ها بر حسب مدل و برند تغییر می کند. قیمت انواع یخچال در بازار به شرح زیر است:‌

منبع:

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 59
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 98
  • بازدید ماه : 217
  • بازدید سال : 1,248
  • بازدید کلی : 4,873