loading...
لوازم خانگی
lavazemkhanegi بازدید : 24 دوشنبه 20 بهمن 1399 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسلش گیر، در صورتی که کاربران از گوشی یا گوگل نست برای کنترل لوازم خانگی هوشمند خود استفاده کنند با مشکلی مواجه نمی‌شوند، اما استفاده از گوگل اسیستنت به این منظور برای کنترل لوازم خانگی هوشمند فعلاً ناممکن شده است.

کاربران می‌گویند فرامین صوتی صادر شده با استفاده از دستیار گوگل یا گوگل اسیستنت اجرا نشده و در تمامی موارد با پیام خطا مواجه می‌شوند. برخی افراد می‌گویند پیکربندی دستگاه‌های خود را از نو تنظیم کرده‌اند، اما باز هم با پیام خطا مواجه شده‌اند.

گوگل ضمن تأیید این مشکل از کاربران ناراضی خود خواسته تا گزارش تشخیص مشکل را از طریق دستیار گوگل برای این شرکت ارسال کنند تا به موضوع رسیدگی شود. در عین حال گوگل هنوز برای حل این مشکل هیچ راه‌حلی ارائه نکرده و همین مساله باعث نارضایتی بیشتر و اعتراض کاربران عصبانی در شبکه‌های اجتماعی علیه گوگل شده است.

منبع:
lavazemkhanegi بازدید : 54 یکشنبه 05 بهمن 1399 نظرات (0)

امرسان یکی از شرکتهای ایرانی است که کار آن تولید انواع لوازم خانگی بزرگ است. مهمترین تولیدات این مجموعه به یخچال بدون برفک فریزر تعلق دارد. یخچال فریزرهای تولیدشده این شرکت یا بدون برفک است یا بابرفک. هدف ما از این مقاله توضیحاتی در ارتباط با قیمت ارزانترین یخچال های امرسان است اما ما کلیه قیمتهای یخچال فریزر امرسان را طبق لیستی می گوییم که براساس قیمت منظم شده است.

https://jaheshland.ir/blog/%db%8c%d8%ae%da%86%d8%a7%d9%84-%d8%a8%d8%af%d9%88%d9%86-%d8%a8%d8%b1%d9%81%da%a9/

محصولات بدون برفک امرسان

همانطور که در بالا هم اشاره ای کردیم، امرسان تولیدکننده بزرگ انواع یخچال فریزر است که حدود 90% تولیدات آن بدون برفک و 10 درصد آن با برفک است که مربوط به یخچال بالا فریزر امرسان است. یخچال، فریزر بالا در 3 مدل تولید می شود:

 

یخچال بالا فریزر 14 فوت امرسان

یخچال بالا فریزر 17 فوت امرسان

یخچال بالا فریزر کلاسیک امرسان

یخچال بالا فریزر 18 فوت امرسان

یخچال پایین فریزر هم که به یخچالهای کشودار یا کمبی معروف هستند نیز تنوع زیادی دارنند که انواع آن را نام می بریم:

 

یخچال 20 فوت امرسان

یخچال 22 فوت امرسان

یخچال فریزر 27 فوت امرسان

یخچال فریزر 22 فوت امرسان با four کشو فریزر و عملکرد بدون برفک و داشتن آبسردکن یکی از پرفروش ترین یخچال فریزر امرسان ایرانی است. اگر در مورد ارزانترین یخچال بزرگ اطلاعاتی بخواهید باید گفت که یخچال فریزر 27 فوت امرسان که عرض eighty دارد و از یخساز اتوماتیک نیز بهره می برد باید حرف زد

 

انواع یخچال فریزر امرسان

 

ارزانترین یخچال فریزر امرسان کدام مدلها هستند؟

امرسان هم مانند همه تولیدکننده گان ایرانی دارای تنوع محصولی است. محصولات امرسان، علاوه بر یخچال و فریزر دارای لباسشویی، جاروبرقی، اجاق گاز صفحه ای و مبله و ظرفشویی نیز هست اما مهمترین تولیدات امرسان در حال حاضر به یخچال فریزر تعلق دارد.  بیشترین فروش یخچال فریزر امرسان نیز به یخچال تعلق دارد. ارزانترین یخچال فریزر امرسان به ترتیب زیر می باشد:

 

یخچال بالا فریزر 14 فوت

یخچال بالا فریزر 17 فوت

یخچال پایین فریزر 20 فوت

یخچال پایین فریزر 22 فوت

یخچال پایین فریزر 27 فوت

یخچال فریزر دوقلو امرسان

یخچال فریزر ساید امرسان

یخچال 5 فوت امرسان

محصولات فوق دارای رنگبندی های متفاوتی هستند. یکسری از محصولات دارای رنگبندی قرمز و طوسی و آبی و مشکی هستند و برخی دیگر دارای رنگبندی سفید و نقره ای هستند. يخچال فريزر کلاسیک بالا پایین امرسان از نوع بالا فریزر هستند با اندازه های 16 و 18 فوت.

 

ارزانترین یخچال امرسان

 

قیمت یخچال فریزر امرسان ۱۴ فوت

یخچال 14 فوت از سری مجموعه یخچال فریزرهای سایز کوچک است که متقاضیان فراوانی دارد. از این یخچال به عنوان یخچال فریزر مکمل و در کنار یخچالهای دیگر هم استفاده می شود اما بیشترین استفاده این یخچال فریزر برای بیمارستانها، هتلها، ویلا و باغ است. یخچال فریزر 14 فوت امرسان از 2 رنگ سفید و سیلور و مشکی بهر می برنند. قیمت یخچال فریزر امرسان 14 فوت به شرح زیر است.

 

یخچال بالا فریزر 14 فوت امرسان سفیدfifty five/000/000 ریال

یخچال بالا فریزر 14 فوت امرسان سیلور56/000/000 ریال

یخچال بالا فریزر امرسان شیشه ای78/500/200 ریال

یخچال فریزر 27 فوت امرسان تیتانیومone hundred seventy five/000/000 ریال

قیمت یخچال فریزر 14 فوت امرسان

قیمت یخچال فریزر امرسان 17 فوت

یخچال فریزر 17 فوت امرسان هم مانند یخچال 14 فوت از نوع فریزر بالا است. محفظه ای بزرگتر از یخچال 14 فوت با 2 طبقه دارد. رنگبندی این محصول نیز سفید و سیلور است. قیمت یخچال 17 فوت امرسان طبق جدول زیر است. ارزانترین یخچال فریزر امرسان هم به یخچال 17 فوت و 14 فوت امرسان تعلق دارد.

 

یخچال 17 فوت امرسان سفیدsixty two/976/352 ریال

یخچال 17 فوت امرسان سیلور64/976/352 ریال

قیمت یخچال فریزر 17 فوت امرسان

قیمت یخچال فریزر امرسان 20 فوت

یخچال فریزر امرسان امرسان 20 فوت با یخچال فریزر 17 فوت امرسان فرق دارد. یخچال فریزر 20 فوت امرسان دارای three کشو در پایین است. کشوها از نوع کریستالی شفاف است که سمت چپ کشوی بالایی از یک محفظه یخساز دستی بهره می برد. قیمت یخچال 20 فوت امرسان براساس رنگبندی به شرح زیر است.

 

یخچال فریزر 20 فوت امرسان سفید82/410/692 ریال

یخچال فریزر 20 فوت امرسان نقره ای84/410/692 ریال

یخچال فریزر 20 فوت امرسان درب شیشه ایninety eight/585/000 ریال

یخچال فریزر امرسان بدون برفک

یخچال فریزر امرسان بدون برفک

 

قیمت یخچال فریزر 27 فوت امرسان

یخچال فریزر 27 فوت امرسان یکی از پرفروش ترین محصولات امرسان به همراه یخچال فریزر دوقلوی امرسان است. محصول فوق دارای three کشوی بزرگ است که دارای آبسردکن نیز هست. عرض این محصول 80 سانت است. قیمت یخچال 27 فوت به شرح زیر است.

 

یخچال فریزر 27 فوت امرسان سفیدsixteen/500/000 تومان

یخچال 27 فوت امرسان نقره ای17/000/000 تومان

یخچال فریزر امرسان جدید

قیمت یخچال فریزر دوقلوی امرسان

امرسان یکی از شرکتهایی است که به همراه الکترواستیل دارای یخچالهای دوقلوی معروفی است. با اینکه یخچال دوقلوی الکترواستیل دارای حجم بزرگتری نسبت به امرسان است اما به دلیل موتورهای آلمانی اینورتری که در دوقلوی امرسان بکار رفته باعث فروش خیلی زیاد این محصول شده است.

 

یخچال دوقلوی 30 فوت امرسان سفیدa hundred and sixty/000/000 ریال

یخچال دوقلوی 32 فوت امرسان سفید170/000/000 ریال

یخچال فریزر دوقلوی امرسان forty فوت سفیدa hundred ninety/000/000 ریال

یخچال فریزر امرسان ایرانی

قیمت یخچال ساید امرسان

ساید بای ساید امرسان دارای حجم 32 فوتی است و دارای دو دستگیره سراسری است که به طرح ال جی معروف است. دو درب دارد که به صورت چپ و راست باز می شود. قیمت این محصول به شرح زیر است.

 

ساید بای ساید امرسان سفید250/927/768 ریال

ساید بای ساید امرسان تیتانیوم260/927/768 ریال

یخچال فریزر امرسان جدید

یخچال فریزر امرسان جدید

 

نحوه فروش یخچال بدون برفک فریزر امرسان

برای خرید یخچال فریزر امرسان باید به نمایندگی فروش امرسان مراجعه نمایید. نمایندگی های فروش امرسان در سراسر کشور دارای فروشگاه هایی هستند که کاملترین فروشگاه که همه محصولات امرسان را به صورت باز داشته و می توانید مشاهده کنید و بخرید، نمایندگی فروش یخچال امرسان در غرب تهران است. در صورتیکه بخواهید به صورت اینترنتی خرید کنید می توانید به فروشگاه اینترنتی امرسان مراجعه نمایید.

lavazemkhanegi بازدید : 68 یکشنبه 05 بهمن 1399 نظرات (0)

 نمونه هایی از جدیدترین مدل پرده های پانچ

 

مدل پرده پانچ جدید, جدیدترین مدل پرده پانچ
پرده پانچ, مدل پرده پانچ

مدل پرده پانچ

 

ایده هایی برای پرده های پانچ, طراحی پرده های شیک
پرده پانچ جدید, پرده های شیک پانچ

مدل پرده پانچ جدید

 

جدیدترین مدل پرده پانچ, پرده پانچ پذیرایی
مدل پرده پانچ, مدل پرده پانچ جدید

جدیدترین مدل پرده پانچ

 

مدل های پرده پانچ, ایده هایی برای پرده های پانچ
طراحی پرده های شیک, پرده پانچ جدید

پرده پانچ پذیرایی

 

پرده پانچ جدید,مدل پرده پانچ
پرده های شیک پانچ,پرده پانچ

شیک ترین مدل پرده های پانچ

 

مدل پرده پانچ جدید, جدیدترین مدل پرده پانچ
پرده پانچ, مدل پرده پانچ

مدل های پرده پانچ

 

ایده هایی برای پرده های پانچ, طراحی پرده های شیک
پرده پانچ جدید, پرده های شیک پانچ

ایده هایی برای پرده های پانچ

 

 

جدیدترین مدل پرده پانچ, پرده پانچ پذیرایی
مدل پرده پانچ, مدل پرده پانچ جدید
lavazemkhanegi بازدید : 37 چهارشنبه 10 دی 1399 نظرات (0)

یکی از پر طرفدارترین تزیینات دیواری که می تواند چهره دکوراسیون شما را دگرگون کند تابلوها است، اما اگر تابلوها را در محل و ارتفاع مناسبی نصب نکنیم می تواند عاملی برای بر هم زدن توازن موجود در دکوراسیون داخلی ما شود؛ به همین منظور در این مطلب ما می خواهیم پاسخ سوال یکی از همراهان را در رابطه با ارتفاع مناسب نصب تابلو روی دیوار را با شما در میان بگذاریم، شاید این سوال دغدغه شما عزیزان هم باشد، پس با ما همراه باشید.

 

سوال: ارتفاع مناسب نصب تابلو بالای یک مبل سه نفره چقدر است؟ لطفا راهنمایی کنید.

 

پاسخ: به طور کلی مرکز هر تابلو باید حدود ۱۵۲ الی ۱۵۶ سانتیمتر با سطح زمین فاصله داشته باشد و برای ساختمان هایی با سقف بلند تا ۱۶۵ سانتیمتر قابل تغییر است، هم چنین محل قرار گیری آن حتما باید با توجه به همه اشیای اطرافش سنجیده شود. با توجه به تفاوت های انواع مبل و کاناپه ها با یکدیگر برای پیدا کردن ارتفاع مناسب نصب تابلو بهتر است حدود ۲۰ تا ۳۰ سانتی متر بالاتر از لبه مبل تابلوی مورد نظرتان را نصب نمایید، هم چنین توجه نمایید که تابلوی بالای مبل نیز باید دقیقا در وسط مبل (بدون توجه به در و پنجره و موارد دیگر) نصب شود. 

 

 

بهترین ارتفاع نصب تابلو,نصب تابلو مناسب

راهنمای نصب تابلو, ارتفاع مناسب نصب تابلو

مرکز هر تابلو باید حدود ۱۵۲ الی ۱۵۶ سانتیمتر با سطح زمین فاصله داشته باشد

 

 

اگر می خواهید چند تابلوی کوچک را کنار هم نصب کنید، آنها را به صورت یک گروه در نظر بگیرید و برای پیدا کردن ارتفاع مناسب نصب تابلو مرکز تابلوی وسط را مشخص کنید و از روشی که برای پیدا کردن ارتفاع مناسب برای تابلوهای بزرگ گفته شد استفاده کنید؛ یعنی حدود ۱۵۲ سانتیمتر با سطح زمین برای آن ارتفاع در نظر بگیرید.

 

 

نصب تابلو,تکنیک های نصب تابلو روی دیوار

اندازه ارتفاع نصب تابلو روی دیوار,اندازه گیری نصب تابلو روی دیوار

 

منبع: https://www.beytoote.com/mode/decor/installation-height2-panel1.html

lavazemkhanegi بازدید : 34 چهارشنبه 10 دی 1399 نظرات (0)

میزهای بغل مبلی، بچه های شیطان و بازیگوشی هستند که وقتی در دکوراسیون داخلی خانه حضور دارند فضا را پویا تر و با نشاط تر می کنند و وقتی هم که نیستند، جای خالی شان حسابی معلوم است. درست است که میزهای بغل مبلی به نسبت برادر بزرگ ترشان که همان میزهای جلو مبلی هستند، جثه ی نحیف تر و ظریف تر دارند اما این باعث نمی شود تا تاثیرشان کمتر از آن باشد. آن ها حسابی دکوراسیون داخلی خانه را به هم می ریزند و زیر و رو می کنند.

 

میز عسلی,طراحی میز عسلی

این میز می تواند یک میز جلو مبلی خوب باشد و هم می تواند تبدیل به میزهای عسلی شود

 

میزی که در عکس بالا می بینید جزو راه حل های شگفت آور برای راحتی در خانه های کوچک است. فکر کنید که فضای کوچک دارید و همین مساله باعث می شود تا برای گذاشتن برخی از مبلمان ها با محدودیت روبرو شوید، ولی خب به راحتی می توانید با استفاده از مبلمان های چند منظوره تمام مشکلاتتان را حل کنید. میزی که در عکس بالا می بینید هم می تواند یک میز جلو مبلی خوب باشد هم می تواند تبدیل به میزهای بغل مبلی یا همان میز عسلی ها شود.

 

مدل میز عسلی,شیک ترین میزهای عسلی

میز بغل مبلی دایره ای اتفاقا تبدیل به نقطه قوت اتاق نشیمن شده و یکنواختی آن را از بین برده است

 

چه کسی بهتر از خود شما می داند که کدام مبلمان برای دکوراسیون داخلی منزل شما مناسب تر است؟ چه کسی گفته است که شما مجبورید برای مبلمان های مستطیلی خود حتما میزهای مستطیلی تهیه کنید؟ به هیچ وجه، قانون ها را بشکنید اینجا خانه شما است، این شما هستید که قانون ها را تعیین می کنید. به عکس بالا نگاه کنید، میز بغل مبلی دایره ای اتفاقا تبدیل به نقطه قوت اتاق نشیمن شده و یکنواختی آن را با حضور خود از بین برده است.

 

جدیدترین مدل میز عسلی, میزهای بغل مبلمان

می توانید از چند مدل میز بغل مبلی با طرح های متفاوت استفاده کنید

 

شما خیلی راحت می توانید خانه ای رویایی با وسایلی منحصر به فرد داشته باشید. ممکن است وقتی برای خرید میزهای بغل مبلی به بازار می روید، از دو یا چند مدل مختلف خوشتان بیاید، خب چه اشکالی دارد که همه آن ها را تهیه کنید و در طراحی دکوراسیون داخلی خانه تان از آن ها بهره بگیرید.

 

دکوراسیون میز عسلی,اصول چیدمان میز عسلی

می توانید از کوزه های سنتی به جای میز بغل مبلی استفاده کنید

 

یک ایده برای کسانی که از دراورهای خود خسته شدند. خیلی راحت می توانید به آن ها یک کاربری جدید مثل میز عسلی یا میز بغل مبلی بدهید تا هم برای تان مقرون به صرفه باشد، هم متفاوت.

 

طراحی میز عسلی, میز عسلی مبلمان

 

با قرار دادن یک شیشه روی کوزه سفالی حکاکی شده، یک میز بغل مبلی زیبا درست شده است


به میز بغل مبلی خلاقانه ای که در عکس بالا می بینید توجه کنید؟ خیلی ساده از یک کوزه سفالی که روی بدنه آن حکاکی شده و یک قطعه شیشه برای روی آن یک میز بغل مبلی درست شده است، اگر شما هم به وسیله های دور ریختنی خودتان نگاهی دوباره بیاندازید ممکن است بتوانید میزهای بغل مبلی مورد نیازتان را خودتان بسازید.

 

شیک ترین میزهای عسلی,میز عسلی

برای هماهنگ کردن میز عسلی و مبلمانتان از رنگ و پارچه کوسن تان برای تغییر آن استفاده کنید


اگر فکر می کنید میزهای بغل مبلی تان با دکوراسیون خانه هماهنگی ندارد ولی از طرفی هم می خواهید ایجاد این هماهنگی برایتان مقرون به صرفه باشد، یک سطل رنگ که رنگ آن با یکی از کوسن ها هماهنگ است آماده کنید و از همان پارچه کوسن ها هم برای روی میز استفاده کنید به همین راحتی.

 

تصاویر میز عسلی, جدیدترین مدل میز عسلی

لازم نیست حتما میزهای بغل مبلی را به تعداد زیاد تهیه کنید، سعی کنید از میزهای خلاقانه تهیه کنید

 

سعی کنید تا فراتر از آن چه که هست فکر کنید، لازم نیست حتما میزهای بغل مبلی را به تعداد زیاد تهیه کنید، حتی اگر یک عدد از آن ها را که طراحی ای خلاقانه دارد را انتخاب کنید، برنده بازی طراحی دکوراسیون هستید، به عکس بالا نگاه کنید و ببینید که این میز تا چه اندازه متفاوت است.

 

منبع: https://www.beytoote.com/mode/decor/coffee-table1-furniture1.html

lavazemkhanegi بازدید : 28 چهارشنبه 10 دی 1399 نظرات (0)

نمونه هایی از جدیدترین و شیک ترین مدل سرویس های چوبی اتاق نوجوانان

 

سرویس خواب اتاق نوجوانان,سرویس چوبی نوجوانان

مدل سرویس خواب,سرویس خواب نوجوان

شیک ترین سرویس خواب دخترهای نوجوان

 

سرویس اتاق نوجوان, شیک ترین سرویس های خواب

دکوراسیون سرویس خواب نوجوانان, جدیدترین مدل سرویس خواب

شیک ترین سرویس های خواب

 

سرویس چوبی نوجوانان, مدل سرویس خواب نوجوانان

سرویس خواب نوجوان, سرویس خواب اتاق نوجوانان

مدل سرویس خواب

 

 

مدل سرویس خواب نوجوانان, سرویس اتاق نوجوان

سرویس خواب نوجوان, سرویس خواب اتاق نوجوانان

سرویس خواب نوجوان

 

سرویس خواب نوجوان,دکوراسیون سرویس خواب نوجوانان

جدیدترین مدل سرویس خواب,مدل سرویس خواب

شیک ترین سرویس های خواب

 

 

سرویس خواب اتاق نوجوانان,سرویس چوبی نوجوانان

مدل سرویس خواب,سرویس خواب نوجوان

شیک ترین سرویس خواب دخترهای نوجوان

 

سرویس اتاق نوجوان, شیک ترین سرویس های خواب

دکوراسیون سرویس خواب نوجوانان, جدیدترین مدل سرویس خواب

 

منبع: https://www.beytoote.com/mode/decor/bed1-teen-room1.html

lavazemkhanegi بازدید : 29 چهارشنبه 10 دی 1399 نظرات (0)

ما به تازگی برای خانه خود میز و صندلی ناهارخوری خریده ایم ولی در مورد استفاده از فرش در دکوراسیون غذاخوری کمی تردید داریم. آیا میز و صندلی ناهار خوری باید به طور کامل روی فرش قرار بگیرند؟

 

همه دوست دارند در زمان خوردن غذا امنیت داشته باشند و چیزی مانع آسودگی آنها نشود. در اغلب مواقع افراد مایل هستند که پای خود را روی سطحی نرم بگذارند و اینجاست که ضرورت استفاده از فرش وارد می شود.

 

فرش مناسب میز غذاخوری,مدل فرش برای دکوراسیون غذاخوری

اغلب مواقع افراد مایل هستند در زمان خوردن غذا پای خود را روی سطحی نرم بگذارند

 

نوعی از فرش را برای دکوراسیون غذاخوری انتخاب کنید که از عرض میز و صندلی ناهارخوری بزرگتر باشد و از هر طرف حداقل حدود ۶۰ سانتیمتر بیرون بزند. به این ترتیب حتی وقتی صندلی عقب کشیده می شود نیز همه پایه های صندلی ها روی فرش قرار دارند و صدای حرکت صندلی ها نیز آزار دهنده نخواهد بود.

 

فرش در دکوراسیون غذاخوری,فرش زیر میز غذاخوری

 

فرشی را برای دکوراسیون غذاخوری انتخاب کنید که از عرض میز و صندلی ناهارخوری بزرگتر باشد

 

شما می توانید از انواع مدل فرش برای دکوراسیون غذاخوری استفاده کنید. فرش مستطیل شکل، دایره ای، بیضی و حتی مربع می تواند مناسب باشد. تنها لازم است پلان خانه خود را در نظر بگیرید و نسبت به فضای موجود بهترین مدل فرش را انتخاب کنید. علاوه بر نقشه خانه تعداد صندلی های ناهارخوری نیز تعیین کننده مدل فرش دکوراسیون خواهد بود. میز گرد را به راحتی می توان روی فرش گرد و یا مربعی قرار داد ولی بهتر است برای میز مستطیل شکل از فرش مستطیلی یا بیضی شکل استفاده کنید. فراموش نکنید که فرش گرد و مربع فضای بیشتری را نسبت به فرم های کشیده اشغال می کنند.

 

منبع: https://www.beytoote.com/mode/decor/carpet1-dining-decoration2.html

lavazemkhanegi بازدید : 24 چهارشنبه 10 دی 1399 نظرات (0)

اکثر کسانی که  قصد خرید و یا تعویض کانتر آشپزخانه خود را دارند، به دنبال بهترین جنس و مرغوب ترین آن از تمام لحاظ هستند تا آشپزخانه ای زیبا با عمر طولانی و با قابلیت های فراوان داشته باشند، چرا که کانترتاپ ها نیز مانند کابینت ها تاثیر بسزایی چه از نظر کاربردی و چه از نظر ظاهر در هویت قلب خانه شما دارند و یک انتخاب اشتباه و نامناسب ممکن است حتی سلامتی شما را به خطر بیاندازد! با ما همراه باشید تا به معرفی صفحه کابینت کوارتز بپردازیم.

 

صفحه کابینت کوارتز

کانترتاپ کوارتز ترکیبی از ۴۹% کوارتز طبیعی است که فوق العاده سخت و ماندگار است. کوارتز پس از الماس، یاقوت و توپاز دارای بالاترین درجه سختی (۷) در بین کانی های زمین است و همین مسئله خواص فیزیکی و شیمیایی متمایزی را به این محصول می بخشد. هم چنین کوارتز با بالاترین کیفیت ممکن از لحاظ کیفیت، تکنولوژی و مکانیکی ساخته شده است.

 

انواع صفحه کابینت کوارتز,آشنایی با صفحه کابینت کوارتز

کانترتاپ کوارتز ترکیبی از ۴۹% کوارتز طبیعی است که فوق العاده سخت و ماندگار است

 

ویژگی های فیزیکی و شیمیایی کوارتز

از ویژگی های خواص این کانترتاپ تشکیل شده از کریستال کوارتز و رزین می توان ضد خش بودن و  مقاومت بالا در برابر لکه ها (به دلیل بافت بدون منفذ) و مقاومت در برابر مواد اسیدی و هم چنین ضربه اشاره کرد. لازم به ذکر است بدانیم میزان جذب رطوبت کوارتز نزدیک به صفر می باشد. که همین ویژگی ها باعث شده تا این کانتر مدعی بهترین کانترتاپ های موجود باشد، چرا که هیچ صفحه رویه ای این مشخصات را به طور هم زمان و با این کیفیت ندارد. به علت همین ویژگی ها است که صفحه کابینت کوارتز را نه تنها به عنوان صفحه کابینت برای آشپزخانه، بلکه در سرویس ها و حتی در کف و نما هم مورد استفاده قرار می دهند. علاوه بر این ها، این محصول توسط سازمان بهداشت ملی (موسسه زیست محیطی) تایید شده است.

 

صفحه کابینت کوارتز,شناخت صفحه کابینت کوارتز

میزان جذب رطوبت کوارتز نزدیک به صفر می باشد

 

صفحه کابینت کوارتز: رنگ و بافت

کوارتز با بیش از نود رنگ و طرح مختلف در سه نوع بافت (آتشفشان، پلیش، جیر) متفاوت تولید می شود. رنگ های این جنس به یک کتابخانه رو به رشد و گسترده تشبیه شده که برای طراحی هر سبک مخصوصی آنها را مطالعه می کنیم.

 

شناخت صفحه کابینت, مقایسه صفحه کابینت کوارتز

کوارتز با بیش از نود رنگ و طرح مختلف در سه نوع بافت متفاوت تولید می شود

 

صفحه کابینت کوارتز: اندازه

صفحه کابینت کوارتز به دلیل انعطاف پذیری بالایی که دارد به راحتی در هر قسمتی از فضا و مطابق سلیقه ی شما به شکل مورد نظر در سایز و فرم دلخواه شما ساخته می شود و از این بابت محدودیتی ندارد. حتی طبقه، دیوارها و سینک بدون اهمیت به کوچک یا بزرگ بودن فضای شما با کوارتز به راحتی ساخته می شوند.

 

ویژگی های صفحه کابینت کوارتز,اندازه صفحه کابینت کوارتز

صفحه کابینت کوارتز انعطاف پذیری بالایی دارد

 

صفحه کابینت کوارتز: لبه ها

یکی از ویژگی های دیگر صفحه کابینت کوارتز لبه های قابل تنظیم است، در تصویرهای زیر نمونه هایی از آنها را مشاهده می کنید. به این ترتیب شما می توانید با توجه به سلیقه و موقعیت مکانی خود لبه های کانترتاپ خود را به راحتی فرم دهید.

 

آشنایی با صفحه کابینت کوارتز, آشنایی با سنگ های کوارتز

یکی از ویژگی های دیگر صفحه کابینت کوارتز لبه های قابل تنظیم است

 

صفحه کابینت کوارتز: نصب و محافظت

صفحه کابینت کوارتز می تواند به بهترین نحو ممکن و با حداقل اتصالات نصب شود و بدون نیاز به پولیش واکس و یا نگهدارنده، درخشندگی خود را در طول سالیان متوالی حفظ نموده و با ساده ترین روش های نظافت، درخشندگی روز اول خود را به دست آورد. هم چنین این محصول مانند گرانیت نیازی به مهر و موم ندارد.

 

شناخت صفحه کابینت کوارتز,انواع صفحه کابینت کوارتز

 

صفحه کابینت کوارتز می تواند به بهترین نحو ممکن و با حداقل اتصالات نصب شود

 

صفحه کابینت کوارتز: نظافت

به دلیل غیر متخلخل و صیقلی بودن سطح این صفحات کابینت و مقاوم بودن آن ها در برابر هر مواد شوینده، احتیاج به مواد خاص و نگهداری و نظافت ویژه ای ندارند و می توان آنها را به سادگی و به آسان ترین روش ممکن تمیز کرد.

 

انواع صفحه کابینت, شناخت صفحه کابینت

صفحات کابینت در برابر هر مواد شوینده، احتیاج به مواد خاص و نگهداری و نظافت ویژه ای ندارند

 

صفحه کابینت کوارتز: محافظ باکتریو استاتیک

کوارتز تنها صفحه کابینتی است که حاوی ماده محافظ باکتریو استاتیک می باشد. فرمولاسیون این ماده محافظ که با بهره گیری هوشمندانه از اثر آنتی باکتریال یون های نقره به دست آمده و منحصر به فرد است. این ماده آنتی باکتریال بی نظیری است که از رشد و تکثیر گروه وسیعی از باکتری های مضر بر روی صفحات کابینت کوارتز جلوگیری می نماید. محافظ باکتریو استاتیک هم زمان با بقیه ترکیبات وارد فرآیند تولید می شود؛ در نتیجه به صورت یک نواخت در تمام قسمت های محصول شامل: تمام سطوح و حتی نقاط غیر قابل دسترس، مانند گوشه ها پخش شده و تاثیر آن در طول عمر مفید این ماده از بین نمی رود.

 

آشنایی با صفحه کابینت کوارتز,آشنایی با سنگ های کوارتز

کوارتز تنها صفحه کابینتی است که حاوی ماده محافظ باکتریو استاتیک می باشد

 

مقایسه صفحه کابینت کوارتز با سایر صفحات

در جدول زیر ما شاهد مقایسه ویژگی ها و خواص سنگ کوارتز با سایر سنگ ها و صفحات هستیم.

 

شناخت صفحه کابینت کوارتز,انواع صفحه کابینت کوارتز

 

منبع: https://www.beytoote.com/mode/decor/quartz2-cabinet-types1.html

lavazemkhanegi بازدید : 56 چهارشنبه 10 دی 1399 نظرات (0)

نمونه هایی از جدیدترین طراحی های کتابخانه در خانه

 

جدیدترین مدل کتابخانه,تصاویر کتابخانه

مدل کتابخانه,عکس کتابخانه

جدیدترین مدل کتابخانه های خانگی

 

نمونه هایی از کتابخانه های خانگی, طراحی جدید کتابخانه خانگی

چیدمان کتاب, دکوراسیون و چیدمان کتابخانه

شیک ترین مدل کتابخانه

 

تصاویر کتابخانه, طراحی مدل کتابخانه

عکس کتابخانه, جدیدترین مدل کتابخانه

عکس کتابخانه

 

طراحی کتابخانه, نمونه هایی از کتابخانه های خانگی

طراحی جدید کتابخانه خانگی, چیدمان کتاب

طراحی مدل کتابخانه

 

 

چیدمان کتاب,عکس کتابخانه

دکوراسیون و چیدمان کتابخانه,مدل کتابخانه

نمونه هایی از کتابخانه های خانگی

 

مدل کتابخانه,عکس کتابخانه

 

منبع: https://www.beytoote.com/mode/decor/library2-model2.html

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 59
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 99
  • بازدید ماه : 218
  • بازدید سال : 1,249
  • بازدید کلی : 4,874