loading...
لوازم خانگی
lavazemkhanegi بازدید : 23 شنبه 02 اسفند 1399 نظرات (0)

لباسشویی 10.5/7 کیلویی درب فضایی ال جی دارای خاصیت TrueSteam است . خاصیت TrueSteam™ که در این ماشین لباس شویی قرارداده شده است سخت خانواده هایی که حساسیت یا آلژی دارند را حل کرده است.این ماشین لباس شویی قادر است تا 99.9% باکتری و میکروب هارا ازبین ببرد وآسایش و راحتی را به شما هدیه دهد.با حفظ یک پیرامون سالم و عاری از آلرژن ، کیفیت زندگی خویش را درمان بخشید.

 

یک برنامه شستشو را برگزیدن کنید و تکنولوژی قیمت لباسشویی ال جی درب فضایی 6 Motion Direct Drive طبل شستشو را از جهات مختلفی جنبش می دهد ، و پیشه شست و شوی جامه هارا در 6 مرحله به سپریدن می رساند و ضمن تمیز کردن جامه ها ، حس فوق العاده تمیز را به پارچه ها می دهد. این 6 مرحله که از شست و شوی لباس ها با دست الهام گرفته است دارای مراحل ساییدن، غلتاندن، تاب دادن، پیچشی، پله ای و آبکشی مرحله به مرحله معنای یک شستشوی راستین و کیفیت بالا را به احسان به شما هدیه می دهد.

lavazemkhanegi بازدید : 23 شنبه 02 اسفند 1399 نظرات (0)

تصلابرگزاری جشنواره زمستانه و ارائه تخفیف‌های ویژه به مناسبت عید نوروز از عمده راهکارهایی به حساب می‌آید که برندهای مختلف لوازم خانگی همواره در مواقع رکود بازار به کار می‌گیرند تا شاید بدین ترتیب زیان یک‌ساله خود را جبران کنند.

مصرف‌کنندگان ایرانی‌ هم که خرید وسایل نو و خانه‌تکانی را خوش‌یمن می‌دانند، معمولاً خرید وسایل منزل را به زمستان و نزدیکی سال نو موکول می‌کنند و از همین رو، چشمداشت ویژه‌ای به برگزاری جشنواره زمستانه یا نوروزی و طرح‌های تخفیف برندهای مختلف دارند.

با این حال، در سال جاری به‌رغم عمیق‌تر شدن رکود بازار به دلایلی از جمله شیوع کرونا، تشدید تحریم‌ها و افزایش لجام‌گسیخته قیمت کالاها، هنوز خبری از شروع این جشنواره‌ها و تخفیف‌های ویژه نیست.

به نظر می‌رسد وزن عامل «نااطمینانی از آیندۀ بازار ارز» بر سایر عوامل سنگینی کرده و فعالان بازار در انتظار ثبات نرخ دلار نشسته‌اند تا پس از آن کالای خود را به عرضه بگذارند.

گویا این روزها بازار لوازم خانگی درگیر سندروم دلار بی‌قرار شده و با نوسانات پی در پی نرخ ارز، بسیاری از برندها نگران این موضوع هستند که پس از ارائه تخفیف دیگر نتوانند، قیمت‌ها را به حالت قبل برگردانند و جشنواره‌ها پیش از آنکه عاملی برای رونق کسب‌وکارشان شود، زیان دیگری روی دستشان بگذارد.

وعده‌های دلاری؛ تشدید رکود بازارها

وعده رئیس جمهوری مبنی بر کاهش نرخ دلار تا کف ۱۵ هزار تومان و تأکید رئیس کل بانک مرکزی روی سقوط این ارز به کانال پایین‌تر از ۲۰ هزار تومان در مقطعی که ارزش پول آمریکا در ایران بیش از ۲۳ هزار تومان است، خود عاملی رکودزا در بازارهایی به حساب می‌آید که به خودی خود دچار رکود هستند.

 

بازار لوازم خانگی نیز ازجمله بازارهایی به حساب می‌آید که تحت تأثیر بازار ارز عمل می‌کند. فعالان این بازار که همواره با نزدیک‌شدن به نوروز جشنواره زمستانه برگزار می‌کنند و با ارائه تخفیف‌های ویژه درصدد جبران رکود سالانه خود برمی‌آیند، امسال به دلیل نگرانی از آینده بازار ارز و پیش‌بینی سقوط آزاد نرخ دلار در اولین روزهای قرن جدید، در برگزاری جشنواره زمستانه مردد شده‌اند و بعید به نظر می‌رسد که در هفته‌های پایانی سال جاری محصولات خود را با تخفیف به عرضه بگذارند.

منبع:

https://www.ghatreh.com/news/nn57298289/%D8%AC%D8%B4%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%B2%D9%85%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%AA%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85-%D8%AE%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C

lavazemkhanegi بازدید : 26 چهارشنبه 29 بهمن 1399 نظرات (0)

علی مبشری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: با مراجعه یکی از شهروندان به تعزیرات حکومتی و شکایت از یک شرکت فروشنده دکوارسیون منزل در مورد گرانفروشی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: شاکی ادعا داشت که بابت دکوراسیون منزل خود به فروشگاه این شرکت مراجعه و تعدادی اقلام را به قیمت گزافی خریداری کرده و از این بابت تقاضای احقاق حق خود را داشته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از احضار مسئول این شرکت خبر داد و افزود: پرونده برای کارشناسی دقیق و بررسی موضوع گرانفروشی به کارشناس ارجاع که با اعلام نظریه کارشناسی مبنی بر دو میلیارد ریال گرانفروشی در کالاهای فروخته شده، تخلف این شرکت محرز شد.

مبشری تصریح کرد: نهایتا شعبه رسیدگی کننده، مسئول این شرکت را به استرداد دو میلیارد ریال به شاکی پرونده و جریمه ۴ میلیارد ریالی در حق دولت محکوم کرد که این حکم توسط شعبه تجدید نظر تعزیرات حکومتی استان نیز تایید شد.

منبع:
lavazemkhanegi بازدید : 30 چهارشنبه 29 بهمن 1399 نظرات (0)

قیمت یخچال حقیر هتلی ، فاکتوری مهم برای مقایسه و تصمیم گیری در مورد خرید یا عدم خرید یک وسیله است. اغلب یخچال‌های کوچک ایرانی و بیگانه ویژگی‌های مشابهی دارند. ولی بها خرید آن‌ها زیاد با یکدیگر متفاوت است.

 

بطورکلی قیمت یخچال حقیر با توجه به برند، اندازه خرید یخچال هتلی و ویژگی‌ها و … متغیر است. ولی بها یخچال حقیر ایرانی بسیار بخردانه و مقرون به‌صرفه است.

 

به‌ویژه اگر آن را از یک فروشگاه یا یک فروشگاه اینترنتی معتبر مانند کمپانی یونیک که نمایندگی فروش این یخچال فریزرها است خریداری کنید ، هم خرج اقلیت پرداخت میکنید و هم صاحب یک یخچال با کیفیت بالا همراه با گارانتی و خدمات بعد از فروش خواهید شد.

lavazemkhanegi بازدید : 25 چهارشنبه 29 بهمن 1399 نظرات (0)

تصاویری از ویلای لاکچری سیلوستر استالونه را مشاهده می‌کنید که به قیمت ۳/۲ میلیون دلار برای فروش گذاشته شد.

به گزارش همشهری آنلاین، سیلوستر استالونه ستاره مطرح هالیوود خانه لاکچری خود در کالیفرنیا را به قیمت ۳/۲ میلیون دلار برای فروش گذاشت. این قیمت ۱/۱ میلیون دلار کمتر از آن چیزی است که خودش یک دهه قبل برای خرید آن هزینه کرد.

این خانه دو طبقه در سال ۲۰۰۸ ساخته شده و دارای سقفی بلند است و شومینه‌ای سنگی در اتاق نشیمنی که رو به تراس باز می‌شود، خودنمایی می‌کند. آشپزخانه آن چوبی و به شکل جزیره‌ای است. این ویلا به سبک مدیترانه‌ای ساخته و تزئین شده است و ۴۸۸۹ مترمربع مساحت دارد و دارای ۴ اتاق خواب و ۵ حمام است. در ادامه تصاویری از این ویلای لاکچری راکی می‌بینید.

منبع:
lavazemkhanegi بازدید : 28 شنبه 25 بهمن 1399 نظرات (0)

یخچال درب شیشه ای یگانه از مهمترین قطعات ساز و برگ آشپزخانه صنعتی در سرنوشت انبار سرد می باشد. همچنین یخچال درب شیشه ای جزء ساز و برگ بسیار مناسبی برای فروشگاه، سوپر مارکت، کافه تریا یا سالن غذا خوری محسوب می شود.

این گونه یخچال ها بطری های نوشیدنی، بسته های یخچال شیشه ای ایستاده سبزیانه ، و میانی وعده های گوناگون سرد را در دماهای پسندیده نگه می دارند. به علاوه، از آنجا که هر یخچال درب شیشه ای در گونه خود یک ویترین محسوب می شود مشتریان می توانند به راحتی درونمایه را نگریستن و خرید کنند. این کار به افزایش فروش شما در پیرامون باره نظر کمک می کند.

زمانی که یک یخچال درب شیشه ای برای رستوران خویش انتخاب می‌کنید، در اصل تنوع با تنوع مدل‌ ها و اندازه ‌های مختلف مقابل هستید لغایت از میان آن‌ ها یک یا دو باره را انتخاب کنید. اما چرا خرید یخچال درب شیشه ای مزیت محسوب میشود؟ یک یخچال درب دار عادی چه موردی دارد؟ هر دو گونه این یخچال های بازرگانی برتری خود را دارند، ولی تنها گزینه ای که برای شما بهتر از مورد دوم عمل می‌کند ارتباط به چند عامل دارد.

lavazemkhanegi بازدید : 30 شنبه 25 بهمن 1399 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری مهر، در راستای اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب و مصوبات قرارگاه ۱۷ ربیع الاول مبنی بر مقابله با احتکار و قاچاق، پاسداران گمنام امام زمان (عج) سپاه استان، در یک عملیات اطلاعاتی دقیق، موفق به شناسایی و کشف تعدادی انبار ثبت نشده در سامانه جامع انبارهای کشور شدند.

این گزارش می‌افزاید: از انبارهای کشف شده مقادیر قابل توجهی کالاهای اساسی، اقلام بهداشتی و لوازم خانگی احتکار شده و قاچاق، جمعاً به میزان ۱۱۰ میلیارد ریال کشف و ضبط و جهت انجام سیر مراحل قضائی تحویل مراجع ذیربط گردید.

روابط عمومی سپاه خوزستان همچنین از مردم فهیم و هوشیار ایران درخواست کرده است موارد احتکار، قاچاق و یا عدم فروش کالاهای اساسی، توسط شرکت‌ها و و یا عوامل پخش در سراسر کشور را به سامانه ۱۱۴ (ستاد خبری سازمان اطلاعات سپاه) اطلاع و گزارش دهند.

منبع:

 

lavazemkhanegi بازدید : 27 شنبه 25 بهمن 1399 نظرات (0)

اکبر پاروکی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در مورد وضعیت بازار لوازم خانگی، اظهار داشت: در حال حاضر بازار لوازم خانگی با کمبود مشتری مواجه است و وضعیت هر روز بدتر از قبل می‌شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی افزود: رکود شدیدی بر بازار حاکم است و مردم فعلاً خرید نمی‌کنند و منتظر هستند که قیمت‌ها کاهش یابد؛ این در حالی است که شرکت‌های پتروشیمی تولیدات خود را تا ۱۰ درصد گران کرده‌اند.

وی ادامه داد: فروشنده مجبور است فروشگاه خود را همواره باز نگه‌دارد و نمی‌تواند بعد از بیست سال سی سال کاسبی در این بخش، دنبال شغل دیگری بگردد و فعالان این بازار مجبور هستند شرایط را بپذیرند.

پازوکی گفت: در حال حاضر همه چیز به قدرت خرید مردم بستگی دارد. فروشنده دخالتی در قیمت‌ها ندارد و تولیدکننده نرخ را تعیین می‌کند.

وی در مورد آخرین وضعیت قیمت محصولات پرفروش، اظهار داشت: محصولات پرفروش شامل اجاق گاز، یخچال فریزر، جاروبرقی، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی هستند که قیمت‌های مختلفی دارند؛ برای مثال قیمت یخچال فریزر از ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان شروع می‌شود تا نزدیک ۱۴ میلیون تومان، ساید بای ساید از ۲۴ میلیون تومان شروع می‌شود تا نزدیک ۵۰ میلیون تومان، لباسشویی از نزدیک ۷ میلیون تومان شروع می‌شود تا ۱۴ میلیون تومان، ظرفشویی از ۱۲ میلیون شروع می‌شود تا ۱۵ میلیون تومان، جاروبرقی نیز از ۲ میلیون تا ۳ میلیون تومان و اجاق گاز از ۱.۵۰۰ میلیون تومان شروع می‌شود تا ۱۰ میلیون تومان.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تاکید کرد: تا زمانی که مواد اولیه به قیمت مناسب به دست تولیدکننده نرسد نمی‌توان انتظار کاهش قیمت در بازار را داشت.

منبع:
lavazemkhanegi بازدید : 34 دوشنبه 20 بهمن 1399 نظرات (0)

امروزه ماشین لباسشویی‌های امروزین و پیشرفته‌‌ای در بازار عرضه شده‌اند که خوشبختانه علاوه بر مختصر کردن هزینه‌های انرژی، برنامه‌های شست و شوی متنوعی را در گزین کردن کاربر قرار‌ می‌دهند. این ویژگی‌ها باعث‌ می‌شود لغایت خانواده ها، گرایش بیشتری به خرید این طور وسایل خانگی پیدا کنند. این ماشین‌ها با سرعت قابل توجهی در حال مترقی شدن و هوشمند شدن هستند و هر روز یک ویژگی کاربردی به آن‌ها افزوده می‌شود. ما در این نوشته قصد داریم که چند باره از نقاط قوت ماشینهای لباسشویی را باره بحث قرار دهیم که صد البته بیان نقاط ضعف آنها نیز خالی از تجربه نخواهد بود. امید است که مورد پروا شما واقع شود.

 

مزایای به کارگیری ماشینهای لباسشویی

 

یکی از مزایای این ماشینها موجودیت آنها در ظرفیتهای متفاوت برای سلیقه های مختلف است. شما به نسبت شمار اعضای خانواده خود می توانید ماشین لباسشویی خود را برگزیدن کنید; مثلا اگر خانواده مختصر جمعیتی قیمت لباسشویی ال جی درب فضایی هستید، رهنمود ما به شما ماشینهای با گنجایش 5 تا 7 کیلوگرم می باشد. چنانچه خانواده ای با تعداد اعضای متوسط هستید ما به شما ماشینهای لباسشویی 8 تا 10 کیلوگرم را پیشهناد میکنیم و در غیر این صورت از ماشینهای با گنجایش بالاتر تا 14 کیلوگرم استفاده کنید.

یکی دیگر از مزایای استفاده از ماشینهای لباسشویی صرفه جویی در زمان و انرژی است. ماشین در حال شستن لباسهای شما می باشد در حالی که شما به کارهای سایر روزمره خویش می پردازید. امروزه ماشینهای لباسشویی با تجیهیزات کامل وارد بازارها می شوند و هر کدام از این ساز و برگ به گونه ای در پیشبرد این مهم در حال ایفای نقش هستند و به ماشین را به سمت یک شستن بی نظیر هدایت می کنند.

لباسشویی ها حائز برنامه های متنوعی برای شستشو می باشند و شما می توانید بسته به نوع لباسها شستشوی ویژه ای روی لباسهای خود انجام دهید.آنها به گونه ای طراحی شده اند که هیچ جای دودلی برای شستشوی گونه ها پارجه ها به روشهای برگرفته از  حالات شستشوی با دست، باقی نگذاشته اند. به عبارتی سایر شرکتهای سازنده این ماشینها، کوشش بر آن داشته اند که الی بی گمان امکان این شستشو به لحاظ حرکات، کاملا شبیه شستشوی با دست باشد.

lavazemkhanegi بازدید : 18 دوشنبه 20 بهمن 1399 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت صمت، مهدی صادقی نیارکی در نشست مشترک با اعضا انجمن لوازم صوتی و تصویری ضمن بررسی چالش‌ها و دغدغه‌های پیش روی این صنعت، بر ضرورت طراحی برنامه میان مدت در حوزه لوازم صوتی و تصویری تاکید کرد و گفت: روند تولید در صنعت لوازم خانگی طی ۹ ماهه با رشد ۴۲ درصدی همراه بوده است.

وی ادامه داد: تولیدکنندگان پیشران در این صنعت باید با استفاده از پتانسیل‌های موجود و بهره مندی از ظرفیت‌های خالی واحدهای صنعتی کوچک و متوسط برنامه میان مدتی برای ارتقای جایگاه این صنعت طراحی کنند.

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص نگرانی‌های تولیدکنندگان از عرضه کالاهای قاچاق لوازم خانگی در سطح بازار افزود: باید در تعامل با مراجع ذیربط جلساتی موضوع با جدیت دنبال شود تا آسیبی متوجه بخش تولید در این صنعت مهم نشود.

صادقی نیارکی همچنین در خصوص موارد مورد طرح از سوی تولیدکنندگان از وجود برخی موانع پیش روی برای واردات مواد اولیه مورد نیاز صنعت لوازم صوتی و تصویری نیز از برگزاری جلسات هماهنگی با دستگاه‌های ذی ربط برای پیگیری و تسریع در ورود اجزا و قطعات مورد نیاز این صنعت به کشور خبر داد.

منبع:

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 59
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 89
  • بازدید ماه : 208
  • بازدید سال : 1,239
  • بازدید کلی : 4,864