loading...
لوازم خانگی
lavazemkhanegi بازدید : 47 یکشنبه 08 فروردین 1400 نظرات (0)

یخچال فریزر بالا ذیل ال جی

یخچال فریزر بالا پایین ال جی در دو نوع کلی یخچال فریزر بالا و یخچال فریزر ذیل طراحی و تولید می‌شود. این محصولات از طراحی ظاهری شیک و مدرنی برخوردار هستند و روی بدنه اکثر مدل‌ها آبسردکن به به اتفاق صفحه نمایش لمسی تعبیه شده است. در بعضی از مدل‌های یخچال فریزر بالا ال جی از طراحی خلاقانه‌ای بهره‌گیری شده است، ال جی جهت دسترسی آسان، چیدمان هوشمندانه و کاهش هدر رفتن هوای سرد این محصولات را به درب ™ Door-in-Door مجهز کرده است.

https://jaheshland.ir/blog/refrigerator/

یخچال فریزر دوقلو ال جی

یخچال فریزر دوقلو ال جی در رنگبندی‌های گوناگون سفید، سیلور، استیل و ... با گنجایش‌های گوناگون فرآوری می‌شود. این فرآورده نیز امثال ساید بای ساید ال جی برای خانواده‌های پرجمعیت گزینه مناسبی است با این تفاوت که قیت کمتری نسبت به ساید بای ساید‌ها دارد و می‌توانید بخش‌های یخچال و فریزر را مجزا از هم پیمان دهید. یخچال فریزر دوقلو ال‌جی LF25FL-LF25RL از پرفروش‌ترین و بهترین یخچال‌های دوقلو ال جی محسوب می‌شود که محصولی ناچیز مصرف، ناچیز صدا با تاثیر بالا است.

 

 

 

یخچال ساید بای ساید ال جی

انواع یخچال ساید بای ساید ال جی ترکیبی از نوآوری، تکنولوژی و کارایی هستند و از شیک‌ترین و با کیفیت‌ترین ساید بای سایدهای موجود در بازار ایران به آمار می‌آیند. ساید بای سایدهای ال جی در تنوع بالایی تولید شده و به طور کلی به چند دسته‌ی دو درب و چند درب تقسیم می‌شوند.

برخی از مدل‌های ساید بای ساید ال جی دارای محفظه‌ای به اسم هوم بار هستند و بعضی دیگر به درب DOOR-IN-DOOR یا درب دو لایه مجهز شده‌اند که این درب‌ها موجب دسترسی راحت کاربران به مواد غذایی بدون باز و بسته کردن درب اصلی یخچال می‌شوند در نتیجه صرفه جویی در مصرف انرژی را با خود به همراه دارند.

 

جدیدترین و پیشرفته‌ترین مدل‌های یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی مجهز به تکنولوژی درب هوشمند (InstaView Door-in-Door™) هستند، این فناوری پنجره شیشه‌ای است که با زدن دو ضربه روی آن به شما این امکان را می‌دهد که بدون احتیاج به مفتوح و بسته کردن درب یخچال بتوانید محتوای تو دستگاه را تماشا و بررسی کنید.

 

 

 

یخچال تک درب ال جی

یخچال تک درب ال جی به طور کلی در دو نوع خانگی و یخچال مینی بار یا کوچک با گنجایش‌های متنوع به بازار عرضه می‌شود. یخچال خانگی ال جی برای مصارف خانگی فرآوری شده است و اکثر مدل‌ها علاوه بر داشتن سیستم مهار لمسی به ابریق بیرونی نیز مجهز هستند. یخچال مینی بار ال جی نیز در ظرفیت‌های مختصر و برای کاربرد در خوابگاه‌ها، ادارات، دفاتر، هتل‌ها و ... طراحی شده است.

 

 

 

تکنولوژی یخچال فریزر ال جی

زمانی که کلام از یخچال فریزرهای پیشرفته و کامل می‌شود برند ال جی از دسته برندهایی است که از آن یاد می‌کنند. ال جی از جدیدترین و پیشرفته‌ترین فناوری‌ها در ساخت انواع یخچال فریزر کاربرد می‌کند لغایت یخچال فریزرهای خود را از عقیده کارایی، قابلیت‌ها و مصرف انرژی جزو بهترین محصولات کند.

 

1- تکنولوژی جریان چند گانه ی هوا (Multi air Flow Cooling): به لطف این تکنولوژی هوای خنک به چهره کاملا یکنواخت در همگی بخش‌های یخچال توزیع می‌شود از این جهت مواد غذایی تازه‌تر می‌مانند.

 

2- پالایه بهداشتی (+Hygiene Fresh): این پالایه مایه از بین رفتن باکتری‌ها تا میزان %99.999 می‌شود همچین بوی بد داخل یخچال را به کمینه می‌رساند برآیند اینکه مواد غذایی در محیطی کاملا بهداشتی حفاظت می‌شوند.

 

3- کمپرسور اینورتر خطی (Inverter Linear Compressor): این کمپرسور، یخچال فریزر‌های ال جی را از عقیده مصرف انرژی، میزان صدا، گنجایش و طراوت و تازگی بیشتر مواد غذایی پیشرو کرده است. گونه ها یخچال فریزر ال جی که دارای کمپرسور اینورتر خطی هستند از کم مصرف‌ترین محصولات موجود در بازار به شمار می‌آیند و الی 25 درصد کمتر از نمونه‌های مشابه صدا فرآوری می‌کنند.

 

4- نور پردازی ال ای دی (LED): ال جی از لامپ‌های ال ای دی مختصر مصرف جهت نور فضای داخلی انواع یخچال فریزر بهره‌گیری کرده است این لامپ‌ها گرما کمی فرآوری می‌کنند و عمر فوقانی دارند.

 

از سایر فناوری‌های به شغل گرفته شده در فرآوری گونه ها یخچال فریزر ال جی می‌توان به لاستیک بایو شیلد، آب سرد کن باریک، صفحه نمایش لمسی، قفل کودک، محفظه گزیده تر نگهداری میوه و سبزی ها و سیستم عیب یاب هوشمند اشاره داشت.

 

 

 

کیفیت یخچال فریزر ال جی

برند ال جی یکتا از معروف‌ترین برندها در حوزه تولید گونه ها لوازم خانگی از آنگونه یخچال فریزر است که کیفیت محصولاتش برای بسیاری از خریداران ایرانی پابرجا کردن شده است. ال جی همواره از مواد اولیه، قطعات با کیفیت و موتور قدرتمند به به اتفاق نوآوری‌های جدید در ساخت و فرآوری گونه ها یخچال فریزر استفاده می‌کند لغایت بتواند هر چه اغلب کیفیت یخچال فریزر ال جی را بالا ببرد و محصولاتی با طول عمر بالا و کاملی را به مشتریان ارائه دهد.

به طور کلی صرفه جویی در مصرف برق، دوام و عمر طولانی، طراوت و ماندگاری بالا مواد غذایی و فناوری مترقی از ویژگی‌های کلیدی گونه ها یخچال فریزر ال جی تلقی می‌شود و این ویژگی‌ها را می‌توان از دلایل اصلی خرید یخچال فریزر ال جی دانست.

متاسفانه با وجود تحریم‌ها برند ال جی فعلا از ایران رفته‌ است ولی هنوز هم محصولات ال جی در بازار در دسترس خریداران پیمان دارد و شرکت گلدیران به عنوان نمایندگی برند ال جی در ایران آماده ارائه خدمات پس از فروش پسندیده و گسترده به خریداران عزیز است.

 

 

 

قیمت یخچال فریزر ال جی

 

 

 

قیمت یخچال فریزر ال جی در فروشگاه سل

قیمت یخچال فریزر ال جی نسبت به محصولات مانند برندهای ایرانی گران‌تر است اما از عقیده موتور و دینام در سطح بالاتری پیمان دارد به راستی اگر طول عمر بالا و کم مصرف بودن از الویت‌های شماست خرید یخچال فریزر ال جی گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

به طور کلی قیمت یخچال فریزر ال جی با پارامترهایی همانند نوع مدل، ظرفیت، میزان امکانات و دیگر مشخصات فنی در پیوستگی است.

سل یک فروشگاه اینترنتی معتبر است که یخچال فریزرهای برند ال جی را با ایده‌آل‌ترین بها به مشتریان عرضه می‌کند. در این تقسیم از فروشگاه اینترنتی سل بها روز یخچال فریزر ال جی طبق گونه ها مدل‌ها به همراه عکس ها ظاهری قابل رسیدگی و تماشا است.

 

 

 

خرید یخچال فریزر ال جی در فروشگاه سل

سل جهت انتخاب پسندیده و خریدی هوشمندانه اطلاعات دقیق و کاملی از مشخصات و ویژگی‌های گونه ها یخچال فریزر ال جی جمع آوری کرده است جهت دسترسی به این اطلاعات بس است فرآورده باره نظرتان را از لیست انتخاب کنید.

و در پسین بعد از بررسی‌های لازم با برگزیدن دکمه "افزودن به سبد خرید" کالا را سفارش داده و آن را در کمترین فاصله زمانی درب خانه تحویل بگیرید.

lavazemkhanegi بازدید : 51 یکشنبه 08 فروردین 1400 نظرات (0)

چه نوع پرده ای برای آشپزخانه مناسب است؟ از منزل قبلی مان یک پزده که مربوط به فضای دیگری از خانه بود باقی مانده است. آیا می توانم آن را به عنوان پرده آشپزخانه استفاده کنم؟

 

اگر می خواهید طراحی دکوراسیون آشپزخانه اصولی و خوبی داشته باشید بهتر است نکاتی را مد نظر قرار دهید. اول از هر چیزی به میزان روشنایی و نور طبیعی آشپزخانه تان توجه کنید. پرده آشپزخانه باید از جنسی باشد که بتواند نور طبیعی را به اندازه دلخواه فیلتر کند ولی در هر صورت دکوراسیون آشپزخانه نیازمند نور کافی است.

 

https://www.beytoote.com/mode/decor/better-curtains2-kitchen1.html 

lavazemkhanegi بازدید : 47 یکشنبه 08 فروردین 1400 نظرات (0)

من تصمیم دارم مبل استیل برای خانه ام بخرم. با توجه به اینکه مبلمان کلاسیک سبکی با وقار برای دکوراسیون منزل به شمار می رود، چه ترکیب رنگی برای مبلمان کلاسیک مناسب است تا تاثیر خوبی به طراحی داخلی خانه بگذارد؟

 

سبک کلاسیک برای دکوراسیون خانه وقار و زیبایی را به خانه می آورد. برای اینکه زیبایی دوام بیشتری داشته باشد و نیاز به تغییر در مدت زمان کوتاهی نداشته باشد، استفاده از رنگ ‌های خنثی مانند کرم، بژ، خاکستری مایل به قهوه ‌ای و قهوه‌ ای مایل به زرد برای مبلمان کلاسیک پیشنهاد می شود.

 

انتخاب رنگ مناسب مبلمان,انتخاب رنگ مناسب مبلمان

ترکیب قهوه‌ ای تیره، قرمز، سبز و آبی تیره نیز در مبلمان کلاسیک ظاهری زیبا به منزل شما می دهند

 

 

ترکیب رنگی قهوه‌ ای تیره، قرمز، سبز و آبی تیره نیز در مبلمان کلاسیک ظاهری بسیار زیبا به دکوراسیون منزل شما می دهند ولی به علت اینکه نیاز به هماهنگی بیشتری با رنگ دیوار، پرده، فرش و دیگر اجزای دکوراسیون منزل دارند، باید با احتیاط بیشتری انتخاب و خریداری شوند.

https://www.beytoote.com/mode/decor/color2-classic2-furniture1.html

lavazemkhanegi بازدید : 51 دوشنبه 18 اسفند 1399 نظرات (0)

علت برفک زدن یخچال زیاد ساده است. هوای خنک تو یخچال می بایست همواره در تو اجزای گوناگون یخچال به گردش درآمده و جریان داشته باشد. در صورتی که این هوای خنک با هوای گرم یا مرطوب که از خارج یخچال وارد می شود، تصادف داشته باشد، در نقطه درهمی این دو جریان، برفک به هستی می آید. برفک ها در صورتی که آب نشوند، یخچال فریزر بدون برفک به بازبینی مشکل شده و یخ می بندند که به انجماد یخچال می انجامد. البته یخ زدن درون یخچال می تواند آشکارا از انجماد آب و… نیز باشد.

 

چرا یخچال برفک میزند؟ انگیزه ها برپایی برفک یخچال شما یکتا از سه مورد ذیل خواهد بوذ:

 

اگر محل نصب یخچال فریزر پسندیده نباشد و محیط حائز نم بالایی باشد، با هر بار باز و بسته شدن درب یخچال یا فریزر مقدار زیادی از رطوبت پیرامون وارد دستگاه شده و به برفک زدن یخچال فریزر انتها می شود. بنابراین، اگر سماور و اجاق گاز شما در کنار یخچال فریزرتان قرار دارند، بهتر است به فکر تغییر محیط‌ یخچال و یا آنها باشید.

دلیل دیگری که می تواند به برفک زدن فریزر بیانجامد، خرابی لاستیک بعید درب است. اگر لاستیک در قسمتی دچار شل شدگی، پارگی یا سایش شده باشد، به طوری که امکان ورود هوا به داخل دستگاه باشد، گمان کردن برفک زدن بالا خواهد بود. در چنین مواقعی باید اقدام به تعمیر و یا تعویض لاستیک بعید درب یخچال نمایید.

دلیل سوم تشکیل برفک در یخچال فریزرهایی که انگیزه ها 1 و 2 در آنها صادق نیست، می تواند ویرانی ترموستات یخچال باشد. در این حالت حتما از تعمیرکار مجرب برای رفع اشکال یخچال خود استفاده کنید، چرا که تعویض و تعمیر ترموستات دلنازک بوده و در چهره نداشتن فرهنگ و تجربه کافی، ریسک آفت رسیدن به دستگاه هستی دارد.

در خصوص اینکه چکار نماییم که یخچال برفک نزند، مواردی که در بالا ذکر شدند را می طاقت مدنظر پیمان داد. همچنین در پیوستگی نکات دیگری ذکر می شود که در رفع دشوار و ممانعت از برفک زدن و انجماد یخچال کارساز خواهند بود.

lavazemkhanegi بازدید : 45 دوشنبه 18 اسفند 1399 نظرات (0)

 جهیزیه ایران تلاش کرده تا واسطه‌ها را از فرایند خرید حذف کند و کالا را در مستقیم‌ترین شکل ممکن به دست فروشنده برساند. این مسئله باعث شده تا نه تنها امکان تقلب در به کمترین حد ممکن برسد بلکه قیمت کالا را نیز برای خریداران بسیار مناسب و به صرفه کرده است.

جهیزیه ایران از پارکینگ تا بام سلامت را در اختیار مشتریان و کسبه خود قرار می‌دهد و در فضای خود آرامش و امنیت را برای هر دو طرف به ارمغان می‌آورد. در ادامه نگاهی به این مرکز خرید مجهز جنوب شهر تهران خواهیم داشت.

داستان مجتمع تجاری جهیزیه ایران

پیش از هر چیز احتمالاً این سؤال برای شما هم ایجاد شده است که چرا باید چنین مجتمع تجاری عظیم را در شوش ساخت. چرا به الهیه، اقدسیه یا هر جای دیگری در تهران، مالکان جهیزیه ایران سراغ شوش رفتند؟ به جز توجیه اقتصادی و اجرایی پروژه مسائل دیگری نیز برای سازندگان و مالکان جهیزیه ایران مطرح بود.

پیش از همه این که مجتمع تجاری جهیزیه ایران مثل مجتمع‌های شمال شهر روی باغات و با قطع درختان ساخته نشد بلکه روی منطقه‌ای ساخته شد که ویرانه و پر از آسیب اجتماعی بود. این مجتمع جای محلی ساخته شد که مرکز پخش مشکلات و آسیب‌های اجتماعی در شوش بود و یکی از اهداف آن اشتغال‌زایی برای جوانان شوش است.

به گفته مدیران این مجتمع تجاری، اولویت جذب نیروهای خدماتی این مجتمع از نگهبان، منشی تا کادر فروشند غذا و دیگر نیروهای مورد نیاز مجموع با اولویت اهالی شوش جذب می‌شود. به این شکل هم نیروها کارآمدی بیشتری دارند و هم ظرفیت اشتغال مجموعه به طور کامل صرف جوانان شوش می‌شود.

منبع:
lavazemkhanegi بازدید : 55 دوشنبه 18 اسفند 1399 نظرات (0)

در پی رصد اطلاعاتی ضابطین قضائی بسیج و در راستای مقابله با احتکار و قاچاق کالا در عملیاتی مشترک با عوامل فرماندهی انتظامی استان قم و همراهی بازرسین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم تعدادی خودروی شوتی قاچاق بر حامل لوازم خانگی قاچاق در زمان تخلیه در انبار یکی از بزرگترین فروشگاه‌های لوازم خانگی استان قم شناسایی و توقیف گردید.

گفتنی است انبار فروشگاه مذکور جهت بررسی و اعلام نظر کارشناسی درباره کالاهای مکشوفه تا اطلاع ثانوی پلمب می‌شود.

منبع:
lavazemkhanegi بازدید : 53 شنبه 16 اسفند 1399 نظرات (0)

براساس روال هر سال خرید و فروش لوازم خانگی در ماه پایانی سال رونق قابل توجهی داشت به نحوی که هر کس در حد توان خود درصدد تغییر یا خرید چند قلم لوازم خانگی جدید برای خانه های خود بود. اما متاسفانه امسال وضعیت فروش لوازم خانگی نسبت به سال گذشته با تغییرات بسیاری روبرو شده است چرا که به اعتقاد فروشندگان کالا به وفور در بازار یافت می شود اما خریداری نیست.

کسبه معتقدند روند نزولی قیمت دلار و بی رغبتی مردم به خرید کالا باعث شده تا تولیدکنندگان برای تامین نقدینگی خود ترمز افزایش قیمتها را کشیده و حتی تخفیف هایی را نیز به مشتریان ارائه کنند با این وجود امید مردم به کاهش بیشتر قیمت ها باعث شده تا فروشی در بازار وجود نداشته باشد.

منبع:

https://www.gostaresh.news/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A7%D8%B5%D9%86%D8%A7%D9%81-68/156877-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85-%D8%AE%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C-%D8%B3%D9%82%D9%88%D8%B7-%DA%A9%D8%B1%D8%AF-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D9%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA?rssRedirect=c2hhaHJla2hhYmFyLmNvbQ%3D%3D

lavazemkhanegi بازدید : 58 شنبه 16 اسفند 1399 نظرات (0)

اگر فردی وسواس هستید و یا خرید بسیاری اتمام می‌دهید، سایر نگران نباشید. بکو با آزمایشات بسیار عاقبت کامیاب به طراحی منطقه چندمنظوره شده است. درب زیر سمت چپ یخچال Beko GNE134601X توانا است با پروا به استعمال شما تغییر حالت دهد. 

این دسته به MultiZone معروف است. مولتی یخچال چهار در زون شما را قادر خواهد ساخت الی فضای بیشتری برای مواد غذایی در برپایی شود. با توجه به گونه مواد غذایی که در این دسته پیمان می‌دهید کاربری این دسته متفاوت است. به‌طور نمونه شما احتیاج به فضای اغلب برای انجماد دارید می‌توان دمای این تقسیم را به 24- رساند الی مجموع حجم فریزر افزایش یابد. و اگر بیچارگی به فضای بیشتری از یخچال دارید می‌توان دمای این تقسیم را به 10+ رساند و مجموع حجم اکثریت از یخچال را در گزین کردن داشت. 

این قابلیت کمک بسیاری به افزایش حجم درونی یخچال و فریزر بکو کرده است.

lavazemkhanegi بازدید : 46 شنبه 16 اسفند 1399 نظرات (0)

به گزارش منیبان، براساس روال هر سال خرید و فروش لوازم خانگی در ماه پایانی سال رونق قابل توجهی داشت به نحوی که هر کس در حد توان خود درصدد تغییر یا خرید چند قلم لوازم خانگی جدید برای خانه‌های خود بود. اما متاسفانه امسال وضعیت فروش لوازم خانگی نسبت به سال گذشته با تغییرات بسیاری روبرو شده است چرا که به اعتقاد فروشندگان کالا به وفور در بازار یافت می‌شود، اما خریداری نیست.

کسبه معتقدند روند نزولی قیمت دلار و بی رغبتی مردم به خرید کالا باعث شده تا تولیدکنندگان برای تامین نقدینگی خود ترمز افزایش قیمت‌ها را کشیده و حتی تخفیف‌هایی را نیز به مشتریان ارائه کنند با این وجود امید مردم به کاهش بیشتر قیمت‌ها باعث شده تا فروشی در بازار وجود نداشته باشد.

نکته قابل تامل اینجاست برخی از فروشندگان می‌گویند خوراک پتروشیمی و قیمت فولاد در سال آینده گرانتر خواهد شد و به طور حتم ما شاهد کاهش قیمت لوازم خانگی درسال آینده نیستیم. اما بی ثباتی اقتصاد باعث شده تا مردم به کاهش قیمت‌ها امیدوار باشند.

در حال حاضر برخی از تولیدکنندگان حتی کاهش قیمت‌هایی را در محصولات خود اعمال کرده اند به عبارتی سایدبای ساید ۳۲ میلیونی با کاهش ۳۰ درصدی فروخته می‌شود و حتی برخی از شرکت‌ها تخفیفاتی را برای خریداران درنظر گرفته اند، اما خبری از خریدار نیست و همین موضوع عاملی شده تا بازار لوازم خانگی در رکود مطلق قرار گیرد.

 

منبع:

https://www.moniban.news/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A7%D9%82%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%AF%DB%8C-4/4944-%D8%A7%D9%81%D8%AA-%DA%86%D8%B4%D9%85%DA%AF%DB%8C%D8%B1-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85-%D8%AE%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C?rssRedirect=c2hhaHJla2hhYmFyLmNvbQ%3D%3D
مقاومت برخی تولیدکنندگان در برابر کاهش قیمت‌ها
در این شرایط برخی از تولیدکنندگان همچنان نسبت به کاهش قیمت‌ها مقاوم بوده و تمایلی به تغییرات قیمتی ندارند، اما ناچار شده اند محصولات را به صورت اقساطی به عرضه کنندگان کالا بفروشند این درحالیست که قبلا کالا به صورت نقدی و بدون تقسیط در اختیار فروشندگان لوازم خانگی قرار می‌گرفت.

در بازار لوازم خانگی که روز‌های پایانی سال را پشت سرمی گذارد همچنان کالای قاچاق به وفور یافت می‌شود و حتی قیمت‌های آن‌ها ارزان‌تر از جنس‌های ایرانی است به عنوان نمونه یک ظرفشویی ایرانی ۱۴ میلیون تومان است، اما یک ظرفشویی وارداتی قاچاق ۱۱ میلیون تومان است در این شرایط طبیعی است که خریدار نبودن گارانتی کالای قاچاق را نادیده گرفته و با پرداخت قیمتی کمتر نسبت به کالای ایرانی محصول قاچاق را خریداری کند.

lavazemkhanegi بازدید : 64 دوشنبه 11 اسفند 1399 نظرات (0)

۱: چرا یخچال خنک نمیکند؟

علت عدم خنک کردن یخچال : دلایل متفاوتی میتواند باشد ۱. ترموستات ۲. نشت گاز ۳. کمپرسور ۴. لاستیک درب ۵. خرابی فن.

۲: چرا یخساز ساید بای ساید یخ نمیسازه؟

علت کار نکردن یخساز یخچال ساید بای ساید : ۱. ورودی آب یخچال آیسان بسته است ۲. شیر برقی آب سوخته ۳. قالب یخساز شکسته ۴. موتور یخساز ویران است.

۳: چرا آلارم پالایه پالایش آب صریح شده؟

علت روشن شدن چراغ فیلتر تصفیه آب یخچال ساید بای ساید : هر وقت چراغ فیلتر صریح شود نیاز به تعویض فیلتر آب یخچال ساید دارید، پروا کنید هم فیلتر درون و هم فیلتر پشت جایگزینی شود چون با این شغل تاثیر بهتری دارد .

۴: چرا فریزر خوب منجمد نمیکند ؟

علت یخبسته نکردن فریزر : ۱. ترموستات ۲. نشت گاز فریزر ۳. ویرانی کمپرسور فریزر ۴. لاستیک درب فریزر ۵. خرابی فن ۶. عمل نکردن سیستم دیفراست.

۵:چرا موتور یخچال خیلی داغ کرده ؟

علت داغ کردن موتور یخچال : تا ۷۰ درجه طبیعی می باشد ولی اغلب متعلق به فیوز محافظتی (اورلود) موتور را خاموش کرده و باید توسط تکنسین و تعمیرکار یخچال چک شود در صورت خرابی تعمیر یا جایگزینی شود .

۶: چرا یخچال برفک میزند ؟

علت برفک زدن یخچال : یخچال فی نفسه آب ندارد که برفک تولید کند بعد از رطوبت محیط آب را جذب میکند و برفک تولید می شود در یخچال فریزرهای دیفراست این برفک را میتوان دیدن که اگر خیلی این برفک زیاد است پس میتواند لاستیک درب ویران باشد یا یخچال بیش از مرز شغل میکند ، اما در یخچال فریزرهای نوفراست سخت میتواند ویرانی المنت ، سنسور یا ترموفیوز باشد.

۷: چرا از آبریز ساید آب بیرون نمی شود؟

علت بیرون نشدن آب از آفتابه ساید بای ساید : ۱. مصدود شدن پالایه تصفیه آب یخچال ۲. ویرانی شیر برقی

۸: چرا یخچال صدا میدهد ؟

علت صدا دادن یخچال : ۱. پایه های موتور ۲. ویرانی فن یخچال ۳. لوله های داخلی یخچال

۹ : چرا یخچال روشن نمیشود ؟

علت روشن نشدن یخچال :۱. یخچال به برق وصل نیست ۲. دوشاخه یاسیم رابط معیوب است ۳. ترموستات یخچال دشوار دارد. ۴. اورلود کمپرسور معیوب است. ۵. برد الکتریکی دستگاه ویران است ۶. کمپرسور یخچال سوخته.

۱۰ : چرا یخچال اتومات نمیکند ؟

علت اتومات نکردن یخچال : ۱. لوله بلو ترموستات از جای خود بیرون شده ۲.ترموستات تنظیم نیست ۳.لاستیک دور درب خراب است ۴.فن یخچال ویران است ۵. سرما یخچال ناچیز است .

۱۱ : چرا مواد درون یخچال منجمد شده و سرما بیش از بی گمان زیاد است ؟

علت یخبسته شدن مواد غذایی در یخچال : ۱.ترموستات یخچال ویران است . ۲.لوله بلو (بالب) از جای مخصوص خود در اواپراتور جدا شده است . ۳ سنسور یخچال خراب است.

۱۲ : چرا بدنه یخچال برق دارد؟

 علت برق بدنه یخچال : سیمهای رابط معیوب شده است یا سر پیچ لامپ تو یخچال پیوندیدن بدنه دارد یا ترموستات پیوستگی بدنه دارد یا موتور اتصال بدنه دارد .

lavazemkhanegi بازدید : 25 دوشنبه 11 اسفند 1399 نظرات (0)

دبیر انجمن لوازم خانگی با بیان اینکه با افزایش عرضه، آرامش در بازار لوازم خانگی حاکم است، گفت: آنچه تولیدکننده را مجبور به بالابردن قیمت می کند، قیمت مواد اولیه است که به نرخ جهانی عرضه می شود.
عباس هاشمی، دبیر انجمن لوازم خانگی درباره قیمت لوازم خانگی، اظهار داشت: علی رغم اینکه لوازم خانگی مشمول قیمت گذاری تکلیفی نیست اما سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان بر قیمت های این اقلام نظارت مستقیم دارد.
دبیر انجمن صنایع لوازم خانگی ایران با بیان اینکه مواد اولیه لوازم خانگی شامل مس، برنج، آلومینیوم، پتروشیمی و فولاد است، افزود: قیمت گذاری مواد اولیه لوازم خانگی بر اساس نرخ جهانی است؛ به عنوان مثال قیمت فولاد بر مبنای متوسط قیمت ۲ هفته اخیر متال بلتن + نرخ روزِ ارز+ حاشیه رقابت در بورس تعیین می شود. بنابراین تولیدکنندگان لوازم خانگی مواد اولیه را به نرخ جهانی از کارخانجات داخلی خریداری می کنند.
وی ادامه داد: نکته مهم دیگر اینکه، خرید مواد اولیه به قیمت جهانی برای زمانی است که مواد اولیه به اندازه کافی عرضه شود اما معمولاً عدم عرضه کافی، عاملی برای گرانی است؛ حتی در مقاطعی قیمت ها ۴۰ درصد بالاتر از نرخ پایه به فروش می رسند و تولیدکننده لوازم خانگی مجبور می شود مواد اولیه را به دو برابر قیمت از بازار آزاد تهیه کند. ما محاسبات مربوط به قیمت نهاده های تولید را به سازمان حمایت ارائه می کنیم و بدون موافقت این سازمان، امکان افزایش قیمت را نداریم.

منبع:

http://tnews.ir/news/1460203295437.html?refc=1

lavazemkhanegi بازدید : 29 دوشنبه 11 اسفند 1399 نظرات (0)

فرارو- ارزان ترین یخچال فریزر های بالا پایین از چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا شش میلیون و ۱۰۰ هزار تومان در بازار قیمت دارند و محصولات آرابهمن، ایستکول، الکترواستیل، فیلور، امرسان و جنرال هستند. این در حالی است که مدل RL750 از سامسونگ حدود ۴۴ میلیون تومان قیمت خورده است.
یخچال فریزر ایستکول مدل TM-96200 طی سه هفته اخیر با کاهش ۳۰۰ هزار تومانی فروخته می شود. مدل های TDF342N و TF11T220 از فیلور و امرسان هم به ترتیب ۱۰۰ هزار تومان و ۱۸۰ هزار تومان ارزان شده اند، اما محصولات آرابهمن و الکتروهاوس بدون تغییر قیمت در بازار مشاهده می شوند.
ارزان ترین یخچال فریزر های بالا پایین در بازار لوازم خانگی
برند مدل قیمت
آرابهمن AR-200 چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان
ایستکول TM-679-200 پنج میلیون و ۴۱ هزار تومان
الکترواستیل ES11 چهار میلیون و ۵۵۶ هزار تومان
ایستکول TM-96200 چهار میلیون و ۶۰۰ هزار تومان
فیلور TDF342N چهار میلیون و ۷۸۰ هزار تومان
امرسان TF11T220 چهار میلیون و ۸۰۳ هزار تومان
فیلور RPD-COL-013 چهار میلیون و ۸۴۰ هزار تومان
الکتروهاوس ES-RF13 پنج میلیون و ۸۰۰ هزار تومان
جنرال ES-RF13 شش میلیون و ۱۰۰ هزار تومان
امرسان TFH14T پنج میلیون و ۶۰۵ هزار تومان

lavazemkhanegi بازدید : 28 دوشنبه 11 اسفند 1399 نظرات (0)

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز ،  براساس روال هر سال خرید و فروش لوازم خانگی در ماه پایانی سال رونق قابل توجهی داشت به نحوی که هر کس در حد توان خود درصدد تغییر یا خرید چند قلم لوازم خانگی جدید برای خانه های خود بود. اما متاسفانه امسال وضعیت فروش لوازم خانگی نسبت به سال گذشته با تغییرات بسیاری روبرو شده است چرا که به اعتقاد فروشندگان کالا به وفور در بازار یافت می شود اما خریداری نیست.
کسبه معتقدند روند نزولی قیمت دلار و بی رغبتی مردم به خرید کالا باعث شده تا تولیدکنندگان برای تامین نقدینگی خود ترمز افزایش قیمتها را کشیده و حتی تخفیف هایی را نیز به مشتریان ارائه کنند با این وجود امید مردم به کاهش بیشتر قیمت ها باعث شده تا فروشی در بازار وجود نداشته باشد.
نکته قابل تامل اینجاست برخی از فروشندگان می گویند خوراک پتروشیمی و قیمت فولاد در سال آینده گرانتر خواهد شد و به طور حتم ما شاهد کاهش قیمت لوازم خانگی درسال آینده نیستیم. اما بی ثباتی اقتصاد باعث شده تا مردم به کاهش قیمت ها امیدوار باشند.
در حال حاضر برخی از تولیدکنندگان حتی کاهش قیمت هایی را در محصولات خود اعمال کرده اند به عبارتی سایدبای ساید 32 میلیونی با کاهش 30 درصدی فروخته می شود و حتی برخی از شرکتها تخفیفاتی را برای خریداران درنظر گرفته اند اما خبری از خریدار نیست و همین موضوع عاملی شده تا بازار لوازم خانگی در رکود مطلق قرار گیرد.
*مقاومت برخی تولیدکنندگان در برابر کاهش قیمت ها

منبع:

http://tnews.ir/news/9564203304309.html?refc=1

lavazemkhanegi بازدید : 16 دوشنبه 11 اسفند 1399 نظرات (0)

سرهنگ سلمان آدینه وند افزود: در اجرای طرح مشترک مقابله با کالاهای قاچاق، ماموران یگان امداد پلیس تهران با همکاری عوامل وزارت صمت واحدهای تجاری  محدوه بازار را بازدید کردند و موفق به شناسایی دو واحد تجاری دارای لوازم خانگی  قاچاق شدند.
وی افزود: در بازرسی از این واحدهای تجاری، تعدادی لوازم خانگی قاچاق فاقد بارنامه و مجوزهای قانونی کشف شد و متصدیان مغازه به قاچاق بودن کالاها معترف شدند.
فرمانده یگان امداد پلیس تهران توضیح داد: در این بازدید پنج دستگاه تلویزیون، ۱۲ دستگاه یخچال، ۲۶ دستگاه ماشین لباسشویی، ۱۵ دستگاه جاروبرقی و ۱۰ دستگاه فر کشف شد و کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۸ میلیارد ریال برآورد کردند.
وی ادامه داد: هر دو متصدی واحدهای تجاری دستگیر و به همراه لوازم خانگی مکشوفه تحویل کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی شدند.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، آدینه وند با تاکید بر روند اجرای اینگونه طرح ها خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا ازاهداف همیشگی پلیس است و یگان امداد پلیس تهران  با تمام توان با قاچاقچیان و برهم زنندگان نظم عمومی مبارزه  خواهد کرد.

lavazemkhanegi بازدید : 36 شنبه 09 اسفند 1399 نظرات (0)

لوازم خانگی یکی از دغدغه‌های اصلی برای تکمیل منزل نوعروس‌ها است و معمولاً عروس و داماد برای آن‌که بهترین انتخاب‌ها را برای منزل خود داشته باشند، باید در میان با دنیایی از برند‌ها و گونه ها مدل‌ها روبه‌رو شوند. تلویزیون گرد از کالاهای بنیادی در هر خانه‌ای است و گزینش آن در بازار متنوع امروز کمی دشوار است. در این مطلب از چیدانه قرار است که به سراغ بهترین برند تلویزیون برویم و گونه ها هر کدام را به شما معرفی کنید. بعد اگر برای گزینش و خرید تلویزیون بیچارگی به راهبری دارید، پیشنهاد می‌کنم الی آخر این مطلب به اتفاق ما باشید لغایت با بهترین برند تلویزیون در بازار آشنا شویم.

سامسونگ، بهترین برند تلویزیون در ایران

شرکت کره‌ای سامسونگ یگانه برندهای با پیشینه در دنیا است که در با کیفیت ترین تلویزیون ایرانی سال 1938 راه اندازی شده است. فرآوری انواع لوازم خانگی، کالاهای دیجیتالی و لوازم صوتی و تصویری، دامنه فعالیت سامسونگ است. این برند چند ملیتی با ساخت تلویزیون خلنگ در دهه 70 میلادی، به گرد از برندها تلویزیون تبدیل شد. 

یکی از دغدغه‌های شرکت سامسونگ جلب خوشنودی مشتریان و پروا به بیچارگی روز گیتی برای داشتن حیات راحت و لذت بیشتر از دنیای دیجیتال است. فلذا با گمان راحت می‌توانید هر یک از انواع تلویزیون‌های برند سامسونگ را برگزیدن کنید و مطمئن باشید که تنوع و کیفیت این فرآورده از کره جنوبی شما را خوشنود می‌کند و به این سوژه پی خواهید برد که سامسونگ در گروه بهترین برند تلویزیون در ایران پیمان می‌گیرد.

lavazemkhanegi بازدید : 20 شنبه 09 اسفند 1399 نظرات (0)

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از کیهان، در بخشی از این یادداشت آمده است: بخش اعظمی ‌از بازار لوازم خانگی ایران با گردش مالی خیره‌کننده چند میلیارد دلاری سال‌ها به‌طور مفت و مجانی در اختیار دو شرکت سامسونگ و ال‌جی کره جنوبی قرار داشت. این شرکت‌ها به مدد حمایت‌های عجیب و غریب دولتی آن‌قدر در این بازار مشغول‌ ترکتازی شدند که به سادگی قوانین کشور ما را زیر پا می‌گذاشتند و یک ریال هم بابت این تخلفات نمی‌دادند.

ماجرای تخلف ۴۷۰۰ میلیارد تومانی این دو شرکت در سال ۹۵ هرگز از اذهان فعالان اقتصادی و دلسوزان رسانه‌ای فراموش نمی‌شود؛ در آن ماجرای تلخ، ال‌جی و سامسونگ برای فرار از پرداخت عوارض گمرکی که حقوق حقه ملت ایران محسوب می‌شد به راحتی قاعده ۲- الف گمرک را دور زدند و انبوهی از کالاهایشان را وارد کشور کردند و وقتی هم که بر اساس حسابرسی گمرک به پرداخت جریمه ۳۰۰۰ میلیارد تومانی برای ال‌جی و ۱۷۰۰ میلیارد تومانی برای سامسونگ محکوم شدند با حمایت نعمت‌زاده وزیر وقت صنعت یک ریال از این جریمه را پرداخت نکردند!  

در بخش دیگری از این یادداشت آمده است: نکته عجیب اینکه علی‌رغم این رفتار خصمانه دوقلوهای کره‌ای، هنوز نمایندگی‌های آنها در داخل کشور با تغییر ظاهری نام فعال است و ذی‌نفعان داخلی‌شان به توجیه عملکرد آنها می‌پردازند مثلا چندی پیش مدیرعامل شرکت سام‌سرویس با تأکید بر اینکه مجوز نمایندگی سامسونگ در ایران لغو نشده، گفت: ما همچنان نماینده سامسونگ هستیم! وی حتی به تطهیر سامسونگ در موضوع قاچاق پرداخت و مدعی شد مطمئناً قاچاقی که وجود داشته، از طرف شرکت‌ نبوده است!

۳- در شرایطی که این روزها کشور با کمبود شدید منابع ارزی مواجه است دو بانک کره‌ای در یک دزدی آشکار حداقل ۷ میلیارد دلار از پول‌های ملت ایران را به بهانه تحریم بلوکه کرده و سودش را هم می‌خورند.

در پی این اقدام خلاف توافق کره‌ای‌ها با کشورمان، آقای همتی رئیس‌کل بانک مرکزی بنا بر وظیفه ذاتی خویش در اظهارات متعددی از مقامات کره خواست به توافقات پایبند باشند و در در آخرین اظهارنظر خود هم تأکید کرد: «اگر بانک‌های کره‌ای به توافقات بین‌المللی خود با ما پایبند نباشند، ما این حق را داریم که تحت قوانین بین‌المللی به اقدامات قانونی روی آوریم و ما مقامات کره‌جنوبی را در این فرآیند مسئول می‌دانیم.»

طبیعی است این اظهارات بایستی با همراهی سایر بخش‌های دولت خصوصاً وزارت خارجه همراه باشد و آنها تمام قامت از سخنان جناب همتی حمایت کنند تا شاید این اولتیماتوم جواب بدهد اما با کمال تعجب سفیر ایران در کره پس از اینکه با اعتراض تلفنی سخنگوی وزارت خارجه کره‌جنوبی بابت گفته‌های آقای همتی مواجه شد در یک جمله کوتاه تأکید کرد این [اظهارات] موضع رسمی ‌دولت ایران نیست!

این روزنامه در پایان نوشت:تجربه نشان داده چاره کار در این امور، عمل به نسخه انقلاب و رهبری است. به عبارتی در هر موضعی، مسئولان نظام انقلابی عمل کردند نتیجه‌اش را هم دیدند البته کسی منکر بکارگیری عقل و تدبیر نیست ولی یقیناً معنای تدبیر، وادادگی و تسلیم نیست. بلوکه کردن دارایی‌های ملت ایران نوعی راهزنی بین‌المللی است و حداقل وزارت خارجه می‌بایست هرچه سریع‌تر نسبت به شکایت رسمی ‌از کره‌جنوبی و تشکیل پرونده در محاکم جهانی اقدام می‌کرد. علاوه ‌بر این سفیر کره‌جنوبی به‌عنوان نماینده دولت دزد کره جنوبی به‌خاطر همدستی با سارق بزرگ بین‌المللی باید به وزارت خارجه احضار و با تذکر کتبی اخراج و سطح روابط به سطح کاردار تنزل می‌یافت. پخش تبلیغ محصولات کره‌جنوبی تا اطلاع‌ ثانوی از صداوسیما و نیز از بیلبوردهای شهرها ممنوع و نمادهای فعلی آن جمع‌آوری می‌شد. تا اطلاع ‌ثانوی خرید و واردات کالاهای کره‌ای از سوی مجلس محترم و انقلابی ممنوع و ‌ترخیص کالاهای وارداتی از کره نیز تا اطلاع ‌ثانوی متوقف و ممنوع می‌شد.

منبع:
lavazemkhanegi بازدید : 30 شنبه 09 اسفند 1399 نظرات (0)

1- بخش اعظمی ‌از بازار لوازم خانگی ایران با گردش مالی خیره‌کننده چند میلیارد دلاری سال‌ها به‌طور مفت و مجانی در اختیار دو شرکت سامسونگ و ال‌جی کره جنوبی قرار داشت. این شرکت‌ها به مدد حمایت‌های عجیب و غریب دولتی آن‌قدر در این بازار مشغول‌ ترکتازی شدند که به سادگی قوانین کشور ما را زیر پا می‌گذاشتند و یک ریال هم بابت این تخلفات نمی‌دادند. ماجرای تخلف 4700 میلیارد تومانی این دو شرکت در سال 95 هرگز از اذهان فعالان اقتصادی و دلسوزان رسانه‌ای فراموش نمی‌شود؛ در آن ماجرای تلخ، ال‌جی و سامسونگ برای فرار از پرداخت عوارض گمرکی که حقوق حقه ملت ایران محسوب می‌شد به راحتی قاعده ۲- الف گمرک* را دور زدند و انبوهی از کالاهایشان را وارد کشور کردند و وقتی هم که بر اساس حسابرسی گمرک به پرداخت جریمه 3000 میلیارد تومانی برای ال‌جی و 1700 میلیارد تومانی برای سامسونگ محکوم شدند با حمایت نعمت‌زاده وزیر وقت صنعت یک ریال از این جریمه را پرداخت نکردند! تأسف‌آور اینکه پس از این اقدام تأمل‌برانگیز، مدیرکل صنایع لوازم خانگی وقت وزارت صمت پا را فراتر از توجیه تخلف شرکت کره‌ای گذاشت و از اساس زیر تخلف 3000 میلیاردی زد و به تعریف و تمجید از ال‌جی متخلف پرداخت و مدعی شد شرکت کره‌ای در حال افزایش عمق ساخت داخل است! وی حتی وقتی با این سؤال مواجه شد که این وعده‌ها را سال‌هاست شرکت کره‌ای داده ولی دریغ از یک جو عمل، گفت: انتقال تکنولوژی یک شبه امکان‌پذیر نیست!

جالب اینکه همین جناب مدیرکل این روزها در سمت دبیرکلی انجمن صنایع لوازم‌خانگی مشغول توجیه گرانی 60 درصدی لوازم خانگی است.

تبلیغ
دوره آموزشی 0تا100 طراحی سایت | بیش از 150 ساعت دوره فقط 1.200.000

دوره آموزشی 0تا100 طراحی سایت | بیش از 150 ساعت دوره فقط 1.200.000

مشاهده

11

۲- اوایل سال 97 و پس از اعمال تحریم‌های جدید آمریکا که در پی خروج ‌ترامپ از برجام صورت گرفت زمزمه‌ ترک بازار لوازم خانگی ایران از سوی دوقلوهای کره‌ای داغ شد و در نهایت هم این شرکت‌ها از ‌ترس ارباب آمریکایی‌شان در ظاهر بازار ما را رها کردند. البته همه واقعیت این نبود بلکه این دو شرکت با یک تیر دو نشان زدند یعنی هم با خروج ظاهری از بازار ایران از جریمه‌های آمریکا مصون ماندند و هم از پرداخت عوارض گمرکی اندکی که به ما بابت واردات رسمی ‌کالاهایشان می‌دادند فرار کردند. به عبارتی سامسونگ و ال‌جی باز هم به لطف حامیان داخلی‌شان سود سرشار بازار ایران را به جیب زدند فقط این‌بار از طریق قاچاق!

برای اثبات قاچاق بودن اجناس کره‌ای کافی است گلایه‌های آقای همتی رئیس کل بانک مرکزی که در آخرین روزهای فروردین‌ماه امسال ایراد شد را مرور کنیم. ایشان با بیان اینکه ستاد مبارزه با قاچاق باید دست به کار شود و از ورود کالاهای کره‌ای ممانعت به عمل آورد گفته بود: "مقامات کره پول‌های ما را نمی‌دهند به آنها گفتم اگر ندهید دیگر اجازه نمی‌دهم کالاهای سامسونگ و ال‌جی به ایران بیاید. دیدم حساسیتی نشان ندادند برایشان مهم نیست. کالایشان را از طریق دبی (امارات) می‌فروشند و از طریق لنج‌ها در کنگان و نظایر آن به داخل کشور می‌آید. معلوم است جواب ما را نمی‌دهند چون کالایشان را می‌فروشند".

نکته عجیب اینکه علی‌رغم این رفتار خصمانه دوقلوهای کره‌ای، هنوز نمایندگی‌های آنها در داخل کشور با تغییر ظاهری نام فعال است و ذی‌نفعان داخلی‌شان به توجیه عملکرد آنها می‌پردازند مثلا چندی پیش مدیرعامل شرکت سام‌سرویس با تأکید بر اینکه مجوز نمایندگی سامسونگ در ایران لغو نشده، گفت: ما همچنان نماینده سامسونگ هستیم! وی حتی به تطهیر سامسونگ در موضوع قاچاق پرداخت و مدعی شد مطمئناً قاچاقی که وجود داشته، از طرف شرکت‌ نبوده است!

۳- در شرایطی که این روزها کشور با کمبود شدید منابع ارزی مواجه است دو بانک کره‌ای در یک دزدی آشکار حداقل 7 میلیارد دلار از پول‌های ملت ایران را به بهانه تحریم بلوکه کرده و سودش را هم می‌خورند.

در پی این اقدام خلاف توافق کره‌ای‌ها با کشورمان، آقای همتی رئیس‌کل بانک مرکزی بنا بر وظیفه ذاتی خویش در اظهارات متعددی از مقامات کره خواست به توافقات پایبند باشند و در در آخرین اظهارنظر خود هم تأکید کرد:"اگر بانک‌های کره‌ای به توافقات بین‌المللی خود با ما پایبند نباشند، ما این حق را داریم که تحت قوانین بین‌المللی به اقدامات قانونی روی آوریم و ما مقامات کره‌جنوبی را در این فرآیند مسئول می‌دانیم."

منبع:
lavazemkhanegi بازدید : 28 شنبه 09 اسفند 1399 نظرات (0)

کاشی از گونه محصولات سفالین و سرامیکی است که در تقسیم های مختلف ساختمان، مثل حمام، آبخانه و طباخ خانه کاربرد دارد. کلمه کاشی از اسم شهر کاشان اقتباس شده که از آغاز دوران اسلامی به عنوان مرکز صنعت سفال سازی مطرح بوده است.

کاشی حائز گونه ها و گونه های متفاوتی است. استفاده شركت توليدی كاشي تكسرام یا عدم به کارگیری لعاب، مهم ترین عامل تمایز گونه ها کاشی به آمار می آید. میزان تخلخل کاشی نیز در درجه دوم اهمیت پیمان دارد. رنگ در کاشی های لعاب خورده می تواند در بافت کاشی وارد شده باشد. این رنگ می تواند رنگ طبیعی خاک رس، یا رنگدانه ای باشد که پیش از پخت کاشی به رس اضافه شده باشد. در بعضی موارد در کاشی های لعاب خورده، رنگ (معمولا مخلوطی ازسیلیکات سرب و رنگدانه ها) بعد از پخت بدنه بر لعاب سطح اعمال می شود. سپس کاشی را جهت ممزوج نمودن لعاب با بدنه، مجددا در کوره پخت قرار می دهند. کاشی های لعاب خورده حائز رنگ ها، طرح ها و بافت های سطحی متنوع تری در سنجش با گونه بدون لعاب هستند.

تفاوت کاشی و سرامیک

یک تکه کاشی از دو قسمت برپایی می شود :

۱- تکه سفالی که سرنوشت اصلی و استخوان‌بندی کاشی را ساختن می‌دهد.

۲- لعاب روی آن که ماده‌ای است شیشه‌ای و سرنوشت رویی آن را ساختن می‌دهد.

حال به کاشی ای که لعاب روی آن از جنس سرامیک باشد، کاشی سرامیکی یا سرامیک (در بازار) گفته می شود. به مواد غیرآلی غیرمعدنی جامد اصطلاحا سرامیک گفته می شود.

lavazemkhanegi بازدید : 28 شنبه 09 اسفند 1399 نظرات (0)

به گزارش کاشی لند به نقل از بازار؛ علیرضا رزم‌حسینی صبح شنبه دوم اسفند ۹۹، در مراسم افتتاح واحد تولید گرانول در شهرستان میبد، گفت: میزان مجوزهای صنعتی در کشور در ۱۰ ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته که این نشان از امید مردم به سرمایه‌گذاری و پیشرفت دارد و نشانه ثبات در کشور است.

وزیر صمت ادامه داد: امروز ایران صادرکننده فولاد و انواع فلزات و نیز پتروشیمی است و ۷۵ درصد صادرات کشور به ۱۵ کشور همسایه انجام می‌شود که این افتخارات ناشی از اراده عمومی برای رشد اقتصادی است.

به گفته وی، کشور در شرایط جنگ سه ساله اقتصادی و مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا قرار گرفت که اگر این دو مورد در هر کشور دیگری رخ می‌داد به قطع آن کشور با مشکلات جدی روبه‌رو می‌شد اما ایران با کمترین هزینه از تحریم‌ها عبور کرد

رزم‌حسینی بیان کرد: فشارهای وارده بر اقتصاد خانواده و بازارهای داخلی غیرقابل انکار نیست، اما آنچه جای خرسندی است، این است که ایران بر خلاف گمان دشمنان بر اساس این فشارها نه تنها فلج نشد بلکه در ۲۹ رشته صنعتی تولید و صادرات داشت.

چشم‌انداز ایران تبدیل به بزرگترین کشور صنعتی در منطقه

وزیر صمت تصریح کرد: در صورت عدم تحمیل تحریم‌ها و نبود جنگ تحمیلی و دشمنان همیشگی، اکنون ایران یک کشور بزرگ صنعتی در منطقه بود. البته اکنون نیز این چشم‌انداز دور از انتظار نیست و تلاش مسئولان کشور تحقق این مهم است.

وی به رتبه دوم معدنی یزد به عنوان یک قابلیت کم‌نظیری یاد کرد و افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت در حوزه فرآوری معادن یزد تمرکز خواهد کرد.

میبد، آماده سرمایه‌گذاری کلان در حوزه صنعت

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شهرستان میبد مهد علم استان یزد است، این شهرستان را آماده سرمایه‌گذاری در همه زمینه‌ها به‎ ویژه صنعت عنوان کرد و گفت: این در حالی است که قبل از انقلاب حتی یک واحد صنعتی در این شهرستان وجود نداشت.

سید جلیل میرمحمدی با اشاره به اینکه اکنون شهرستان میبد قطب تولید کاشی و سرامیک کشور است، ابراز امیدواری کرد که مشکلات صنعت فولاد و داروسازی در این شهرستان نیز رفع گردد.

منبع:
lavazemkhanegi بازدید : 23 شنبه 09 اسفند 1399 نظرات (0)

به گزارش کاشی لند به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس؛ فرماندار اقلید یکی از شهرستان های توابع استان فارس گفت: با سرمایه گذاری ۱۰۰۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی، ساخت همزمان دو کارخانه لمینت سازی و همچنین کاشی و سرامیک پرسلانی (خاک سفید) در اقلید آغاز شد.
بزرگی افزود: با ساخت این دو کارخانه که حدود یکسال به طول خواهد انجامید، زمینه اشتغال برای بیش از ۱۵۰۰ نفر بصورت مستقیم فراهم خواهد شد.

منبع:

https://kashiland.com/news/article/%d8%a2%d8%ba%d8%a7%d8%b2-%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa-%d8%af%d9%88-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-%d9%84%d9%85%db%8c%d9%86%d8%aa-%d9%88-%da%a9%d8%a7%d8%b4%db%8c-%d8%b3%d8%b1%d8%a7%d9%85%db%8c%da%a9-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%d9%82%d9%84%db%8c%d8%af

lavazemkhanegi بازدید : 27 چهارشنبه 06 اسفند 1399 نظرات (0)

در یک بازه مقطعی از زمان، به مدت چند دقیقه ارتباط بین محفظه یخچال و کانال سرد کننده را قطع می کند. تایمر در این بازه هیتر را صریح می کند و فعالیت خود را پیش درآمد می کند. در صورت بروز سخت در چرخ دنده ها یا ویرانی موتور این قطعه، به خوبی این قطع و وصل اتمام نمی شود. نتیجه طبیعی این مشکل، ساختن برفک در یخچال است. قیمت یخچال بدون برفک البته تایمر می تواند یک بُرد الکترونیکی باشد که باز هم مشکلات الکتریکی برای چنین قطعاتی محتمل است.

 

کلید اتصال هیتر:

قبل از هیتر یک کلید قرار گرفته است. نقش این کلید این است که در چهره بیچارگی هیتر را وارد مدار کند. پس از تبخیر برفک، این کلید هیتر را قطع می کند. اگر این کلید هیتر را در مدار قرار ندهد، برفک ساختن می شود و اگر آن را قطع نکند، باعث مشکلاتی مانند احتراق قطعات می شود.

 

کندانسور:

کندانسورها قطعاتی دلنازک به احد و غبار اند. یعنی اگر ذرات یکی و غبار منافذ آن را مسدود کنند، به نکوداشتن شغل نمی کند. همواره کوشش کنید این تکه را تمیز نگه دارید. اگر محل حیات شما مکانی پر غبار یا  نزدیک  جمعیت زیادی از حیوانات است یا مسائلی از این دسته در اطراف شما پیمان دارد، اغلب در تمیزی کندانسور دقت کنید. در غیر این صورت این یگانه و غبار باعث افزایش غیر طبیعی کارکرد یخچال می شود. این امر هنگام دیدن رسید برق کاملا ملموس است.

lavazemkhanegi بازدید : 20 چهارشنبه 06 اسفند 1399 نظرات (0)

به گزارش برنا، دیدارهای مرحله نهایی نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر تکواندو "جام خلیج فارس" یادواره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی امروز (شنبه - 2 اسفندماه) با حضور 4 تیم راه یافته به این مرحله در فدراسیون تکواندو برگزار شد.

رقابت های مرحله نخست با حضور 9 تیم پیگیری شد و در نهایت تیم های شهرداری ورامین و صنعت مس کرمان از "گروه الف" و تیم های لوازم خانگی کن و فرمانیه از "گروه ب" به مرحله نهایی راه پیدا کرده اند که در نهایت شهرداری ورامین و لوازم خانگی کن موفق شدند به مرحله نهایی راه پیدا کنند.

در نهایت تیم شهرداری ورامین در دیداری حساس و نفس‌گیر موفق شد با نتیجه قاطع 6 بر 2 لوازم خانگی کن را از پیش‌رو بردارد و هفتمین کاپ قهرمانی را بالای سر ببرد؛ هوگوپوشان لوازم خانگی کن بر سکوی نایب قهرمانی ایستادند.

 

تیم فرمانیه که در مرحله نیمه نهایی نتیجه را به قهرمان این دوره از رقابت‌ها واگذار کرده بود، سوم شد و صنعت مس کرمان نیز عنوان سوم مشترک را به خود اختصاص داد.

 

منبع:

https://www.borna.news/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D9%88%D8%B1%D8%B2%D8%B4%DB%8C-7/1140427-%D8%B4%D9%87%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9%85%DB%8C%D9%86-%D9%81%D8%A7%D8%AA%D8%AD-%D8%B3%DA%A9%D9%88%DB%8C-%D9%82%D9%87%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%AC%D8%A7%D9%85-%D8%AE%D9%84%DB%8C%D8%AC-%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B3-%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85-%D8%AE%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C-%DA%A9%D9%86-%D9%86%D8%A7%DB%8C%D8%A8-%D9%82%D9%87%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%B4%D8%AF?rssRedirect=c2hhaHJla2hhYmFyLmNvbQ%3D%3D

lavazemkhanegi بازدید : 28 چهارشنبه 06 اسفند 1399 نظرات (0)

بررسی آمار وزارت صمت از وضعیت تولید در کشور نشان می‌دهد روند شتابان افزایش تولید لوازم خانگی در داخل کشور در دی‌ماه امسال نیز ادامه یافته است به طوری که بر اساس آمار تجمیعی، تولید انواع لوازم خانگی در ده ماهه امسال با رشد قابل توجهی همراه بوده است.

رشد ۳۱ درصدی تولید یخچال و فریزر

طی ۱۰ ماهه سال جاری یک میلیون و ۶۸۶ هزار دستگاه یخچال و فریزر توسط تولیدکنندگان داخلی تولید شده است، این در حالیست که در ۱۰ ماه سال گذشته یک میلیون و ۲۸۸ هزار دستگاه از این محصول تولید شده بود.

منبع:

https://www.gostaresh.news/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A7%D8%B5%D9%86%D8%A7%D9%81-68/155176-%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85-%D8%AE%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C-%D8%A8%D8%B1-%D9%85%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D8%B5%D8%B9%D9%88%D8%AF?rssRedirect=c2hhaHJla2hhYmFyLmNvbQ%3D%3D

lavazemkhanegi بازدید : 23 دوشنبه 04 اسفند 1399 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا سلیمی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی گفت: آقای روحانی لطفا در تصمیمات خود اقشار ضعیف جامعه چون کارگران، رانندگان و حاشیه نشین ها را هم در نظر بگیرید.

وی ادامه داد: متأسفانه حقوق نیروهای قراردادی ۵۰ درصد افزایش نیافته است و افزایش حقوق آنان باید مطابق با قانون باشد و لازم است بی عدالتی‌هایی که در این زمینه وجود دارد کنار گذاشته شود.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از گرانی مسکن گفت: آقای روحانی قرار بود مسکن ملی شما تعادلی را در بازار مسکن ایجاد کند اما امروز می بینیم که قیمت مسکن و اجاره آن سرسام آور است.

سلیمی بیان کرد: همچنین قیمت لوازم خانگی بسیار گران است و جوانانی که می خواهند تشکیل خانواده بدهند، با این شرایط چگونه می توانند لوازم مورد نیاز برای زندگی خود را تأمین کنند.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شنیده می‌شود که برخی از پست‌های مهم در شرکت‌ها قرار است به نورچشمی‌ها داده شود، در حالی که تخصص لازم را ندارند.

منبع:
lavazemkhanegi بازدید : 24 دوشنبه 04 اسفند 1399 نظرات (0)

یخچال فریزر گرد از مهم‌ترین وسایلی است که در هر آشپزخانه‌ای هستی دارد. برای این که یک یخچال فریزر از تاثیر لازم برخوردار باشد، باید به نکوداشتن از آن مراقبت کرد. برای مراقبت و نگهداری از یخچال فریزر باید نکات مهمی را رعایت کنیم.

فریزر وظیفه نگهداری از مواد غذایی را به عهده دارد و مایه حفظ و ماندگاری انواع گوشت و مرغ، سبزی ها و لبنیات می‌شود. برای افزایش درازا عمر فریزر باید حتما به درجه و دمای پسندیده آن پروا کرده و فضای داخل آن را خنک نگهدارید. دمای مختلفی برای حفاظت از فریزر رهنمود می‌شود که با توجه به نوع و مدل آن متغیر است. برای این که از مناسب‌ترین دمای فریزر آگاهی پیدا کنید با ما به اتفاق باشید.

دمای ایده‌آل داخل فریزر

معمولا اکثر فریزرها روی دمای 32 درجه سانتی‌گراد تنظیم می‌شوند که همه فکر می‌کنند با این دما مشکلی برای فریزر پیش نمی‌آید و کل چیز تو آن‌ها پسین و تندرست باقی می‌ماند، ولی این فکر اشتباه است. دمای ایده‌آل برای فریزر 0 درجه فارنهایت است و هرچقدر درمای درون فریزر سردتر باشد، بردباری تندرست بودن و بازپسین پایدار گذاشتن مواد غذایی بالاتر می‌رود.

آیا دمای سرد فریزر مایه از بین رفتن موتور می‌شود؟

به طور کلی فریزر زمانی می‌سوزد که هوای اضافی تو آن قیمت یخچال معمولی  هستی داشته باشد، نه این که بیش از بی گمان خنک باشد. برای جلوگیری از آفروختگی فریزر، باید چند وقت یک بار فریزر را از برق بکشید و مواد غذایی داخل آن را بیرون کشیده و تمیز کنید.

مواد غذایی معمولا همراه پوشش پلاستیکی یا بسته‌های فریزری داخل فریزر پیمان می‌گیرند. همین بسته‌ها و پوشش‌ها از درون خود هوا خارج کرده و آن را به فضای تو فریزر منتقل می‌کنند. برای بازدارندگی از این رخداد بهتر است که علاوه بر پوشش مواد غذایی، آن‌ها را داخل آلومینیوم نیز پیمان دهید. توجه داشته باشید که فریزر را بیش از بی گمان با مواد غذایی پر نکنید، این پیشه راهبند گردش هوا در فضای درونی فریزر می‌شود.

چند راهکار برای بهبود عملکرد فریزر

•    یخ فریزر را به طور منظم آب کنید، تا دستگاه عملکرد بهتری داشته باشد. به هیچ وجه فرمان ندهید که برفک‌ها مدت زمان زیادی داخل فریزر باقی بمانند.

•    زمانی که غذای جدیدی را درون فریزر پیمان می‌دهید، کوشش کنید آن را در عقب‌ترین جای ممکن بگذارید تا خودتان را وادار کنید از غذا‌های جلویی که قدیمی‌تر هستند، مصرف کنید .

•    برای نگه داشتن دمای مناسب، بهتر است از ترمومتر مخصوص فریزر استفاده کنید.

•    نگهداری غذا در دمای مناسب فریزر می‌تواند مکان را برای مواد غذایی امن نگه دارد.

lavazemkhanegi بازدید : 24 دوشنبه 04 اسفند 1399 نظرات (0)

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، انتخاب و خرید برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی نیازمند راهنمایی و بررسی نکات مهم است و بر همین اساس شرکت تصفیه آسا با سابقه طولانی در زمینه واردات و عرضه انواع بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل در ایران و با بهره گیری از کارشناسان متخصص، توانایی ارائه مشاوره ۲۴ ساعته برای انتخاب دستگاه مورد نیاز شما را دارد.

شرکت تصفیه آسا همچنین خدمات نصب، ارسال رایگان در تهران و کرج و ارائه گارانتی طلایی بدون قید و شرط قطعات انواع مارک‌های معروف را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. همچنین شما می‌توانید با مراجعه به مقاله https://www.tasfiyeasa.com/?p=2122 در سایت تصفیه آسا، راهنمای انتخاب بهترین برند تصفیه آب موجود در بازار ایران را مشاهده کنید و در میان انواع مدل‌ها و دستگاه‌های تایوانی موجود مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید.

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی

در میان انواع دستگاه آب تصفیه‌کن خانگی که بیش از ۷۰ الی ۸۰ مدل برند مختلف در مراکز فروش و فروشگاه‌های تصفیه آب خانگی در ایران وجود دارند، می‌توان به معرفی دستگاه تصفیه آب مینروا Minerva تایوانی پرداخت. دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا Minerva از برندهای معتبر تایوانی است که در مدل‌های ۶ مرحله‌ای معدنی ساز، ۷ مرحله‌ای یونیزه قلیایی کننده آب آشامیدنی، ۸ مرحله‌ای اکسیژن ساز RO۸_O۲PLUS و هشت مرحله‌ای اشعه ماورا بنفش یو وی دار در بازار ایران عرضه می‌شوند.

تصفیه آب مینروا با دارا بودن نماد اصالت جهت تشخیص اصلی بودن توسط مصرف کننده، انتخاب شما را آسان‌تر می‌کند، زیرا بسیاری از دستگاه‌های موجود در بازار ادعای محصول درجه یک دارند، در حالی که امکانی برای تشخیص کیفیت دستگاه توسط مصرف‌کننده وجود ندارد. همچنین عملکرد دستگاه تصفیه آب مینروا Minerva با بهره‌گیری از سیستم اسمز معکوس RO جدیدترین روش تصفیه آب آشامیدنی است که توانایی حذف املاح مضر و کاهش سختی آب مناسب و استاندارد سلامت بدن انسان را داراست.

منبع:
lavazemkhanegi بازدید : 21 یکشنبه 03 اسفند 1399 نظرات (0)

از خم شدن برای برداشتن میوه و سبزیجات از کشو های یخچالتان که در پایین ترین سرنوشت آن پیمان گرفته اند خسته شده اید؟ یا حتی بعضی اوقات فراموش می کنید که چه میوه ای در تو این کشوها دارید  یخچال ال جی درب شیشه ای زیرا شدیدا می توانید از بالا درون آنها را ببینید. با خرید یخچال 5 درب و وانگهی زیر فریزر چنین مشکلی نخواهید داشت. سطح دسترسی به قسمت یخچال در این گونه از یخچال ها به نحویست که به راحتی و بدون احتیاج به خم شدن می توانید میوه ی دلخواه و یا سبزی ها مورد نیازتان را بردارید.

مزیت چهارم : فضای کمتر

یخچال های زیر فریزر به فضای بیشتری جهت باز شدن درب نیاز دارند، ولی یخچال های درب فرانسوی به لطف نوع طراحی که از یخچال های ساید بای ساید به مرده ریگ اسیر اند، به فضای زیاد اقلیت جهت باز شدن درب ها بیچارگی داشته و برآیند اینکه مزاحمت کمتری را نیز به هستی می آورند.

اهمیت چنین مزیتی را تنها خانواده هایی که

آشپزخانه ای با عمق ناچیز داشته

فضایی جزیره ای شکل در جلوی سرنوشت تعبیه شده برای یخچال دارند

مهمان های زیادی داشته و آشپزخانه شان شلوغ شده است 

و ...

درک می کنند.

lavazemkhanegi بازدید : 26 یکشنبه 03 اسفند 1399 نظرات (0)

به گزارش گروه اقتصادی یکتا پرس، اکبر پازوکی در مورد آخرین وضعیت بازار لوازم خانگی گفت: این بازار همچنان در شرایط رکود به سر می‌برد و علیرغم اینکه انتظار می‌رود با نزدیک شدن به ایام پایانی سال رونق در بازار ایجاد شود، اما به علت کاهش قدرت خرید مردم، همچنان رکود بر بازار حاکم است.

وی در مورد وضعیت قیمت‌ها در بازار لوازم خانگی با توجه به کاهش نسبی قیمت ارز در یک ماه اخیر،گفت: بعد از کاهش قیمت دلار بلافاصله نمی‌توان انتظار کاهش قیمت تولیدات لوازم خانگی داخلی را داشت، زیرا به هر حال در دو نیم سال گذشته مدام شیب افزایشی قیمت را داشته‌ایم و برای کاهش قیمت‌ها نیز شیب نزولی قیمت باید برای مدتی  استمرار یابد تا تاثیر خود را بر قیمت تمام شده تولید بگذارد.

رئیس اتحادیه فروشندگان و تولید کنندگان لوازم خانگی بیان داشت: قطعا بخشی از تولیدات فعلی مربوط به خریدهای قبلی مواد اولیه با قیمت ارز بالاتر است، بنابراین نمی‌توان انتظار داشت بلافاصله پس از کاهش قیمت ارز در بازار شاهد کاهش قیمت تولیدات بود، اما حداقل تاثیر کاهش قیمت ارز جلوگیری از افزایش قیمت‌ها است.

وی در مورد وضعیت عرضه لوازم خانگی قاچاق بیان داشت: بعد از توقف واردات لوازم خانگی و همچنین افزایش تولید لوازم خانگی داخلی به لحاظ کمی و کیفی عرضه لوازم خانگی قاچاق در بازار کاهش یافته است.  

پازوکی با تاکید بر اینکه هیچ کاسب شناسنامه‌داری اقدام به عرضه لوازم خانگی قاچاق نمی‌کند، گفت: واردات لوازم خانگی قاچاق نیز اقدامی سازمان یافته است و نباید تصور کرد کوله برانی که برای یک لقمه نان این لوازم را بر دوش می‌کشند، عامل قاچاق لوازم خانگی هستند، بلکه ریشه قاچاق در بخش‌های مختلف را باید به طور اساسی بررسی کرد.

پازوکی با بیان اینکه از سال 97 و بعداز تحریم‌های آمریکا روند تولید لوازم خانگی داخلی دچار تغییر و تحولاتی شد، گفت: اکنون مردم به این اطمینان رسیده‌اند که لوازم خانگی خارجی وارد نمی‌شود و با توجه به کیفیت خوب تولیدات داخلی می‌توانند به لوازم خانگی داخلی اطمینان کنند، لذا با توجه به اینکه معمولا لوازم خانگی خارجی موجود در بازار از خدمات پس فروش مناسبی برخوردار نیست، مردم به سمت مصرف کالاهای لوازم خانگی داخلی گرایش یافته‌اند. 

منبع:
lavazemkhanegi بازدید : 24 یکشنبه 03 اسفند 1399 نظرات (0)

 

فارس نوشت: رئیس اتحادیه فروشندگان و تولیدکنندگان لوازم خانگی تهران با بیان اینکه بعد از کاهش قیمت ارز نمی‌توان بلافاصله انتظار کاهش نرخ تولیدات داخلی را داشت، گفت: اما حداقل تاثیر آن جلوگیری از افزایش قیمت است.

اکبر پازوکی در مورد آخرین وضعیت بازار لوازم خانگی گفت: این بازار همچنان در شرایط رکود به سر می‌برد و علیرغم اینکه انتظار می‌رود با نزدیک شدن به ایام پایانی سال رونق در بازار ایجاد شود، اما به علت کاهش قدرت خرید مردم، همچنان رکود بر بازار حاکم است.

وی در مورد وضعیت قیمت‌ها در بازار لوازم خانگی با توجه به کاهش نسبی قیمت ارز در یک ماه اخیر،گفت: بعد از کاهش قیمت دلار بلافاصله نمی‌توان انتظار کاهش قیمت تولیدات لوازم خانگی داخلی را داشت، زیرا به هر حال در دو نیم سال گذشته مدام شیب افزایشی قیمت را داشته‌ایم و برای کاهش قیمت‌ها نیز شیب نزولی قیمت باید برای مدتی استمرار یابد تا تاثیر خود را بر قیمت تمام شده تولید بگذارد.

رئیس اتحادیه فروشندگان و تولید کنندگان لوازم خانگی بیان داشت: قطعا بخشی از تولیدات فعلی مربوط به خریدهای قبلی مواد اولیه با قیمت ارز بالاتر است، بنابراین نمی‌توان انتظار داشت بلافاصله پس از کاهش قیمت ارز در بازار شاهد کاهش قیمت تولیدات بود، اما حداقل تاثیر کاهش قیمت ارز جلوگیری از افزایش قیمت‌ها است.

وی در مورد وضعیت عرضه لوازم خانگی قاچاق بیان داشت: بعد از توقف واردات لوازم خانگی و همچنین افزایش تولید لوازم خانگی داخلی به لحاظ کمی و کیفی عرضه لوازم خانگی قاچاق در بازار کاهش یافته است.

پازوکی با تاکید بر اینکه هیچ کاسب شناسنامه‌داری اقدام به عرضه لوازم خانگی قاچاق نمی‌کند، گفت: واردات لوازم خانگی قاچاق نیز اقدامی سازمان یافته است و نباید تصور کرد کوله برانی که برای یک لقمه نان این لوازم را بر دوش می‌کشند، عامل قاچاق لوازم خانگی هستند، بلکه ریشه قاچاق در بخش‌های مختلف را باید به طور اساسی بررسی کرد.

پازوکی با بیان اینکه از سال ۹۷ و بعداز تحریم‌های آمریکا روند تولید لوازم خانگی داخلی دچار تغییر و تحولاتی شد، گفت: اکنون مردم به این اطمینان رسیده‌اند که لوازم خانگی خارجی وارد نمی‌شود و با توجه به کیفیت خوب تولیدات داخلی می‌توانند به لوازم خانگی داخلی اطمینان کنند، لذا با توجه به اینکه معمولا لوازم خانگی خارجی موجود در بازار از خدمات پس فروش مناسبی برخوردار نیست، مردم به سمت مصرف کالاهای لوازم خانگی داخلی گرایش یافته‌اند.

 

منبع:

https://www.ghatreh.com/news/nn57200014/%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%B1%D9%81%D8%AA%D9%86-%D8%AA%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D9%85-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85-%D8%AE%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C

 

lavazemkhanegi بازدید : 18 شنبه 02 اسفند 1399 نظرات (0)

بررسی ها نشان می دهد یخچال ساید بای ساید بوش KAD۸۰A۴۰۴ حداکثر ۱۹ درصد کاهش یافته و پس از آن نرخ محصولاتی مانند ساید بای ساید اسنوا سری هایپر مدل S۸-۲۳۵۰GW با 18 درصد و یخچال فریزر امرسان مدل BFN۲۰D-M/TP نیز ۱۷ درصد پایین تر آمده است. 

تبلیغ
سفارش آنلاین از رستوران شاندیز (جردن)

سفارش آنلاین از رستوران شاندیز (جردن)

مشاهده

قیمت انواع یخچال در بازار بهمن ماه 99

برای خرید یک یخچال معمولی باید حداقل ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان هزینه کرد. بررسی قیمت ها در فروشگاه‌های آنلاین نشان داد حداقل قیمت یک یخچال ایرانی بیش از ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است و این قیمت ‌ها بر حسب مدل و برند تغییر می کند. قیمت انواع یخچال در بازار به شرح زیر است:‌

منبع:
lavazemkhanegi بازدید : 22 شنبه 02 اسفند 1399 نظرات (0)

لباسشویی 10.5/7 کیلویی درب فضایی ال جی دارای خاصیت TrueSteam است . خاصیت TrueSteam™ که در این ماشین لباس شویی قرارداده شده است سخت خانواده هایی که حساسیت یا آلژی دارند را حل کرده است.این ماشین لباس شویی قادر است تا 99.9% باکتری و میکروب هارا ازبین ببرد وآسایش و راحتی را به شما هدیه دهد.با حفظ یک پیرامون سالم و عاری از آلرژن ، کیفیت زندگی خویش را درمان بخشید.

 

یک برنامه شستشو را برگزیدن کنید و تکنولوژی قیمت لباسشویی ال جی درب فضایی 6 Motion Direct Drive طبل شستشو را از جهات مختلفی جنبش می دهد ، و پیشه شست و شوی جامه هارا در 6 مرحله به سپریدن می رساند و ضمن تمیز کردن جامه ها ، حس فوق العاده تمیز را به پارچه ها می دهد. این 6 مرحله که از شست و شوی لباس ها با دست الهام گرفته است دارای مراحل ساییدن، غلتاندن، تاب دادن، پیچشی، پله ای و آبکشی مرحله به مرحله معنای یک شستشوی راستین و کیفیت بالا را به احسان به شما هدیه می دهد.

lavazemkhanegi بازدید : 23 شنبه 02 اسفند 1399 نظرات (0)

تصلابرگزاری جشنواره زمستانه و ارائه تخفیف‌های ویژه به مناسبت عید نوروز از عمده راهکارهایی به حساب می‌آید که برندهای مختلف لوازم خانگی همواره در مواقع رکود بازار به کار می‌گیرند تا شاید بدین ترتیب زیان یک‌ساله خود را جبران کنند.

مصرف‌کنندگان ایرانی‌ هم که خرید وسایل نو و خانه‌تکانی را خوش‌یمن می‌دانند، معمولاً خرید وسایل منزل را به زمستان و نزدیکی سال نو موکول می‌کنند و از همین رو، چشمداشت ویژه‌ای به برگزاری جشنواره زمستانه یا نوروزی و طرح‌های تخفیف برندهای مختلف دارند.

با این حال، در سال جاری به‌رغم عمیق‌تر شدن رکود بازار به دلایلی از جمله شیوع کرونا، تشدید تحریم‌ها و افزایش لجام‌گسیخته قیمت کالاها، هنوز خبری از شروع این جشنواره‌ها و تخفیف‌های ویژه نیست.

به نظر می‌رسد وزن عامل «نااطمینانی از آیندۀ بازار ارز» بر سایر عوامل سنگینی کرده و فعالان بازار در انتظار ثبات نرخ دلار نشسته‌اند تا پس از آن کالای خود را به عرضه بگذارند.

گویا این روزها بازار لوازم خانگی درگیر سندروم دلار بی‌قرار شده و با نوسانات پی در پی نرخ ارز، بسیاری از برندها نگران این موضوع هستند که پس از ارائه تخفیف دیگر نتوانند، قیمت‌ها را به حالت قبل برگردانند و جشنواره‌ها پیش از آنکه عاملی برای رونق کسب‌وکارشان شود، زیان دیگری روی دستشان بگذارد.

وعده‌های دلاری؛ تشدید رکود بازارها

وعده رئیس جمهوری مبنی بر کاهش نرخ دلار تا کف ۱۵ هزار تومان و تأکید رئیس کل بانک مرکزی روی سقوط این ارز به کانال پایین‌تر از ۲۰ هزار تومان در مقطعی که ارزش پول آمریکا در ایران بیش از ۲۳ هزار تومان است، خود عاملی رکودزا در بازارهایی به حساب می‌آید که به خودی خود دچار رکود هستند.

 

بازار لوازم خانگی نیز ازجمله بازارهایی به حساب می‌آید که تحت تأثیر بازار ارز عمل می‌کند. فعالان این بازار که همواره با نزدیک‌شدن به نوروز جشنواره زمستانه برگزار می‌کنند و با ارائه تخفیف‌های ویژه درصدد جبران رکود سالانه خود برمی‌آیند، امسال به دلیل نگرانی از آینده بازار ارز و پیش‌بینی سقوط آزاد نرخ دلار در اولین روزهای قرن جدید، در برگزاری جشنواره زمستانه مردد شده‌اند و بعید به نظر می‌رسد که در هفته‌های پایانی سال جاری محصولات خود را با تخفیف به عرضه بگذارند.

منبع:

https://www.ghatreh.com/news/nn57298289/%D8%AC%D8%B4%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%B2%D9%85%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%AA%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%84%D9%88%D8%A7%D8%B2%D9%85-%D8%AE%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C

lavazemkhanegi بازدید : 26 چهارشنبه 29 بهمن 1399 نظرات (0)

علی مبشری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: با مراجعه یکی از شهروندان به تعزیرات حکومتی و شکایت از یک شرکت فروشنده دکوارسیون منزل در مورد گرانفروشی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: شاکی ادعا داشت که بابت دکوراسیون منزل خود به فروشگاه این شرکت مراجعه و تعدادی اقلام را به قیمت گزافی خریداری کرده و از این بابت تقاضای احقاق حق خود را داشته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از احضار مسئول این شرکت خبر داد و افزود: پرونده برای کارشناسی دقیق و بررسی موضوع گرانفروشی به کارشناس ارجاع که با اعلام نظریه کارشناسی مبنی بر دو میلیارد ریال گرانفروشی در کالاهای فروخته شده، تخلف این شرکت محرز شد.

مبشری تصریح کرد: نهایتا شعبه رسیدگی کننده، مسئول این شرکت را به استرداد دو میلیارد ریال به شاکی پرونده و جریمه ۴ میلیارد ریالی در حق دولت محکوم کرد که این حکم توسط شعبه تجدید نظر تعزیرات حکومتی استان نیز تایید شد.

منبع:
lavazemkhanegi بازدید : 30 چهارشنبه 29 بهمن 1399 نظرات (0)

قیمت یخچال حقیر هتلی ، فاکتوری مهم برای مقایسه و تصمیم گیری در مورد خرید یا عدم خرید یک وسیله است. اغلب یخچال‌های کوچک ایرانی و بیگانه ویژگی‌های مشابهی دارند. ولی بها خرید آن‌ها زیاد با یکدیگر متفاوت است.

 

بطورکلی قیمت یخچال حقیر با توجه به برند، اندازه خرید یخچال هتلی و ویژگی‌ها و … متغیر است. ولی بها یخچال حقیر ایرانی بسیار بخردانه و مقرون به‌صرفه است.

 

به‌ویژه اگر آن را از یک فروشگاه یا یک فروشگاه اینترنتی معتبر مانند کمپانی یونیک که نمایندگی فروش این یخچال فریزرها است خریداری کنید ، هم خرج اقلیت پرداخت میکنید و هم صاحب یک یخچال با کیفیت بالا همراه با گارانتی و خدمات بعد از فروش خواهید شد.

lavazemkhanegi بازدید : 25 چهارشنبه 29 بهمن 1399 نظرات (0)

تصاویری از ویلای لاکچری سیلوستر استالونه را مشاهده می‌کنید که به قیمت ۳/۲ میلیون دلار برای فروش گذاشته شد.

به گزارش همشهری آنلاین، سیلوستر استالونه ستاره مطرح هالیوود خانه لاکچری خود در کالیفرنیا را به قیمت ۳/۲ میلیون دلار برای فروش گذاشت. این قیمت ۱/۱ میلیون دلار کمتر از آن چیزی است که خودش یک دهه قبل برای خرید آن هزینه کرد.

این خانه دو طبقه در سال ۲۰۰۸ ساخته شده و دارای سقفی بلند است و شومینه‌ای سنگی در اتاق نشیمنی که رو به تراس باز می‌شود، خودنمایی می‌کند. آشپزخانه آن چوبی و به شکل جزیره‌ای است. این ویلا به سبک مدیترانه‌ای ساخته و تزئین شده است و ۴۸۸۹ مترمربع مساحت دارد و دارای ۴ اتاق خواب و ۵ حمام است. در ادامه تصاویری از این ویلای لاکچری راکی می‌بینید.

منبع:
lavazemkhanegi بازدید : 28 شنبه 25 بهمن 1399 نظرات (0)

یخچال درب شیشه ای یگانه از مهمترین قطعات ساز و برگ آشپزخانه صنعتی در سرنوشت انبار سرد می باشد. همچنین یخچال درب شیشه ای جزء ساز و برگ بسیار مناسبی برای فروشگاه، سوپر مارکت، کافه تریا یا سالن غذا خوری محسوب می شود.

این گونه یخچال ها بطری های نوشیدنی، بسته های یخچال شیشه ای ایستاده سبزیانه ، و میانی وعده های گوناگون سرد را در دماهای پسندیده نگه می دارند. به علاوه، از آنجا که هر یخچال درب شیشه ای در گونه خود یک ویترین محسوب می شود مشتریان می توانند به راحتی درونمایه را نگریستن و خرید کنند. این کار به افزایش فروش شما در پیرامون باره نظر کمک می کند.

زمانی که یک یخچال درب شیشه ای برای رستوران خویش انتخاب می‌کنید، در اصل تنوع با تنوع مدل‌ ها و اندازه ‌های مختلف مقابل هستید لغایت از میان آن‌ ها یک یا دو باره را انتخاب کنید. اما چرا خرید یخچال درب شیشه ای مزیت محسوب میشود؟ یک یخچال درب دار عادی چه موردی دارد؟ هر دو گونه این یخچال های بازرگانی برتری خود را دارند، ولی تنها گزینه ای که برای شما بهتر از مورد دوم عمل می‌کند ارتباط به چند عامل دارد.

lavazemkhanegi بازدید : 29 شنبه 25 بهمن 1399 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری مهر، در راستای اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب و مصوبات قرارگاه ۱۷ ربیع الاول مبنی بر مقابله با احتکار و قاچاق، پاسداران گمنام امام زمان (عج) سپاه استان، در یک عملیات اطلاعاتی دقیق، موفق به شناسایی و کشف تعدادی انبار ثبت نشده در سامانه جامع انبارهای کشور شدند.

این گزارش می‌افزاید: از انبارهای کشف شده مقادیر قابل توجهی کالاهای اساسی، اقلام بهداشتی و لوازم خانگی احتکار شده و قاچاق، جمعاً به میزان ۱۱۰ میلیارد ریال کشف و ضبط و جهت انجام سیر مراحل قضائی تحویل مراجع ذیربط گردید.

روابط عمومی سپاه خوزستان همچنین از مردم فهیم و هوشیار ایران درخواست کرده است موارد احتکار، قاچاق و یا عدم فروش کالاهای اساسی، توسط شرکت‌ها و و یا عوامل پخش در سراسر کشور را به سامانه ۱۱۴ (ستاد خبری سازمان اطلاعات سپاه) اطلاع و گزارش دهند.

منبع:

 

lavazemkhanegi بازدید : 27 شنبه 25 بهمن 1399 نظرات (0)

اکبر پاروکی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در مورد وضعیت بازار لوازم خانگی، اظهار داشت: در حال حاضر بازار لوازم خانگی با کمبود مشتری مواجه است و وضعیت هر روز بدتر از قبل می‌شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی افزود: رکود شدیدی بر بازار حاکم است و مردم فعلاً خرید نمی‌کنند و منتظر هستند که قیمت‌ها کاهش یابد؛ این در حالی است که شرکت‌های پتروشیمی تولیدات خود را تا ۱۰ درصد گران کرده‌اند.

وی ادامه داد: فروشنده مجبور است فروشگاه خود را همواره باز نگه‌دارد و نمی‌تواند بعد از بیست سال سی سال کاسبی در این بخش، دنبال شغل دیگری بگردد و فعالان این بازار مجبور هستند شرایط را بپذیرند.

پازوکی گفت: در حال حاضر همه چیز به قدرت خرید مردم بستگی دارد. فروشنده دخالتی در قیمت‌ها ندارد و تولیدکننده نرخ را تعیین می‌کند.

وی در مورد آخرین وضعیت قیمت محصولات پرفروش، اظهار داشت: محصولات پرفروش شامل اجاق گاز، یخچال فریزر، جاروبرقی، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی هستند که قیمت‌های مختلفی دارند؛ برای مثال قیمت یخچال فریزر از ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان شروع می‌شود تا نزدیک ۱۴ میلیون تومان، ساید بای ساید از ۲۴ میلیون تومان شروع می‌شود تا نزدیک ۵۰ میلیون تومان، لباسشویی از نزدیک ۷ میلیون تومان شروع می‌شود تا ۱۴ میلیون تومان، ظرفشویی از ۱۲ میلیون شروع می‌شود تا ۱۵ میلیون تومان، جاروبرقی نیز از ۲ میلیون تا ۳ میلیون تومان و اجاق گاز از ۱.۵۰۰ میلیون تومان شروع می‌شود تا ۱۰ میلیون تومان.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تاکید کرد: تا زمانی که مواد اولیه به قیمت مناسب به دست تولیدکننده نرسد نمی‌توان انتظار کاهش قیمت در بازار را داشت.

منبع:
lavazemkhanegi بازدید : 34 دوشنبه 20 بهمن 1399 نظرات (0)

امروزه ماشین لباسشویی‌های امروزین و پیشرفته‌‌ای در بازار عرضه شده‌اند که خوشبختانه علاوه بر مختصر کردن هزینه‌های انرژی، برنامه‌های شست و شوی متنوعی را در گزین کردن کاربر قرار‌ می‌دهند. این ویژگی‌ها باعث‌ می‌شود لغایت خانواده ها، گرایش بیشتری به خرید این طور وسایل خانگی پیدا کنند. این ماشین‌ها با سرعت قابل توجهی در حال مترقی شدن و هوشمند شدن هستند و هر روز یک ویژگی کاربردی به آن‌ها افزوده می‌شود. ما در این نوشته قصد داریم که چند باره از نقاط قوت ماشینهای لباسشویی را باره بحث قرار دهیم که صد البته بیان نقاط ضعف آنها نیز خالی از تجربه نخواهد بود. امید است که مورد پروا شما واقع شود.

 

مزایای به کارگیری ماشینهای لباسشویی

 

یکی از مزایای این ماشینها موجودیت آنها در ظرفیتهای متفاوت برای سلیقه های مختلف است. شما به نسبت شمار اعضای خانواده خود می توانید ماشین لباسشویی خود را برگزیدن کنید; مثلا اگر خانواده مختصر جمعیتی قیمت لباسشویی ال جی درب فضایی هستید، رهنمود ما به شما ماشینهای با گنجایش 5 تا 7 کیلوگرم می باشد. چنانچه خانواده ای با تعداد اعضای متوسط هستید ما به شما ماشینهای لباسشویی 8 تا 10 کیلوگرم را پیشهناد میکنیم و در غیر این صورت از ماشینهای با گنجایش بالاتر تا 14 کیلوگرم استفاده کنید.

یکی دیگر از مزایای استفاده از ماشینهای لباسشویی صرفه جویی در زمان و انرژی است. ماشین در حال شستن لباسهای شما می باشد در حالی که شما به کارهای سایر روزمره خویش می پردازید. امروزه ماشینهای لباسشویی با تجیهیزات کامل وارد بازارها می شوند و هر کدام از این ساز و برگ به گونه ای در پیشبرد این مهم در حال ایفای نقش هستند و به ماشین را به سمت یک شستن بی نظیر هدایت می کنند.

لباسشویی ها حائز برنامه های متنوعی برای شستشو می باشند و شما می توانید بسته به نوع لباسها شستشوی ویژه ای روی لباسهای خود انجام دهید.آنها به گونه ای طراحی شده اند که هیچ جای دودلی برای شستشوی گونه ها پارجه ها به روشهای برگرفته از  حالات شستشوی با دست، باقی نگذاشته اند. به عبارتی سایر شرکتهای سازنده این ماشینها، کوشش بر آن داشته اند که الی بی گمان امکان این شستشو به لحاظ حرکات، کاملا شبیه شستشوی با دست باشد.

lavazemkhanegi بازدید : 18 دوشنبه 20 بهمن 1399 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت صمت، مهدی صادقی نیارکی در نشست مشترک با اعضا انجمن لوازم صوتی و تصویری ضمن بررسی چالش‌ها و دغدغه‌های پیش روی این صنعت، بر ضرورت طراحی برنامه میان مدت در حوزه لوازم صوتی و تصویری تاکید کرد و گفت: روند تولید در صنعت لوازم خانگی طی ۹ ماهه با رشد ۴۲ درصدی همراه بوده است.

وی ادامه داد: تولیدکنندگان پیشران در این صنعت باید با استفاده از پتانسیل‌های موجود و بهره مندی از ظرفیت‌های خالی واحدهای صنعتی کوچک و متوسط برنامه میان مدتی برای ارتقای جایگاه این صنعت طراحی کنند.

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت در خصوص نگرانی‌های تولیدکنندگان از عرضه کالاهای قاچاق لوازم خانگی در سطح بازار افزود: باید در تعامل با مراجع ذیربط جلساتی موضوع با جدیت دنبال شود تا آسیبی متوجه بخش تولید در این صنعت مهم نشود.

صادقی نیارکی همچنین در خصوص موارد مورد طرح از سوی تولیدکنندگان از وجود برخی موانع پیش روی برای واردات مواد اولیه مورد نیاز صنعت لوازم صوتی و تصویری نیز از برگزاری جلسات هماهنگی با دستگاه‌های ذی ربط برای پیگیری و تسریع در ورود اجزا و قطعات مورد نیاز این صنعت به کشور خبر داد.

منبع:

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 59
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 64
  • بازدید ماه : 183
  • بازدید سال : 1,214
  • بازدید کلی : 4,839