loading...
لوازم خانگی
lavazemkhanegi بازدید : 47 یکشنبه 08 فروردین 1400 نظرات (0)

یخچال فریزر بالا ذیل ال جی

یخچال فریزر بالا پایین ال جی در دو نوع کلی یخچال فریزر بالا و یخچال فریزر ذیل طراحی و تولید می‌شود. این محصولات از طراحی ظاهری شیک و مدرنی برخوردار هستند و روی بدنه اکثر مدل‌ها آبسردکن به به اتفاق صفحه نمایش لمسی تعبیه شده است. در بعضی از مدل‌های یخچال فریزر بالا ال جی از طراحی خلاقانه‌ای بهره‌گیری شده است، ال جی جهت دسترسی آسان، چیدمان هوشمندانه و کاهش هدر رفتن هوای سرد این محصولات را به درب ™ Door-in-Door مجهز کرده است.

https://jaheshland.ir/blog/refrigerator/

یخچال فریزر دوقلو ال جی

یخچال فریزر دوقلو ال جی در رنگبندی‌های گوناگون سفید، سیلور، استیل و ... با گنجایش‌های گوناگون فرآوری می‌شود. این فرآورده نیز امثال ساید بای ساید ال جی برای خانواده‌های پرجمعیت گزینه مناسبی است با این تفاوت که قیت کمتری نسبت به ساید بای ساید‌ها دارد و می‌توانید بخش‌های یخچال و فریزر را مجزا از هم پیمان دهید. یخچال فریزر دوقلو ال‌جی LF25FL-LF25RL از پرفروش‌ترین و بهترین یخچال‌های دوقلو ال جی محسوب می‌شود که محصولی ناچیز مصرف، ناچیز صدا با تاثیر بالا است.

 

 

 

یخچال ساید بای ساید ال جی

انواع یخچال ساید بای ساید ال جی ترکیبی از نوآوری، تکنولوژی و کارایی هستند و از شیک‌ترین و با کیفیت‌ترین ساید بای سایدهای موجود در بازار ایران به آمار می‌آیند. ساید بای سایدهای ال جی در تنوع بالایی تولید شده و به طور کلی به چند دسته‌ی دو درب و چند درب تقسیم می‌شوند.

برخی از مدل‌های ساید بای ساید ال جی دارای محفظه‌ای به اسم هوم بار هستند و بعضی دیگر به درب DOOR-IN-DOOR یا درب دو لایه مجهز شده‌اند که این درب‌ها موجب دسترسی راحت کاربران به مواد غذایی بدون باز و بسته کردن درب اصلی یخچال می‌شوند در نتیجه صرفه جویی در مصرف انرژی را با خود به همراه دارند.

 

جدیدترین و پیشرفته‌ترین مدل‌های یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی مجهز به تکنولوژی درب هوشمند (InstaView Door-in-Door™) هستند، این فناوری پنجره شیشه‌ای است که با زدن دو ضربه روی آن به شما این امکان را می‌دهد که بدون احتیاج به مفتوح و بسته کردن درب یخچال بتوانید محتوای تو دستگاه را تماشا و بررسی کنید.

 

 

 

یخچال تک درب ال جی

یخچال تک درب ال جی به طور کلی در دو نوع خانگی و یخچال مینی بار یا کوچک با گنجایش‌های متنوع به بازار عرضه می‌شود. یخچال خانگی ال جی برای مصارف خانگی فرآوری شده است و اکثر مدل‌ها علاوه بر داشتن سیستم مهار لمسی به ابریق بیرونی نیز مجهز هستند. یخچال مینی بار ال جی نیز در ظرفیت‌های مختصر و برای کاربرد در خوابگاه‌ها، ادارات، دفاتر، هتل‌ها و ... طراحی شده است.

 

 

 

تکنولوژی یخچال فریزر ال جی

زمانی که کلام از یخچال فریزرهای پیشرفته و کامل می‌شود برند ال جی از دسته برندهایی است که از آن یاد می‌کنند. ال جی از جدیدترین و پیشرفته‌ترین فناوری‌ها در ساخت انواع یخچال فریزر کاربرد می‌کند لغایت یخچال فریزرهای خود را از عقیده کارایی، قابلیت‌ها و مصرف انرژی جزو بهترین محصولات کند.

 

1- تکنولوژی جریان چند گانه ی هوا (Multi air Flow Cooling): به لطف این تکنولوژی هوای خنک به چهره کاملا یکنواخت در همگی بخش‌های یخچال توزیع می‌شود از این جهت مواد غذایی تازه‌تر می‌مانند.

 

2- پالایه بهداشتی (+Hygiene Fresh): این پالایه مایه از بین رفتن باکتری‌ها تا میزان %99.999 می‌شود همچین بوی بد داخل یخچال را به کمینه می‌رساند برآیند اینکه مواد غذایی در محیطی کاملا بهداشتی حفاظت می‌شوند.

 

3- کمپرسور اینورتر خطی (Inverter Linear Compressor): این کمپرسور، یخچال فریزر‌های ال جی را از عقیده مصرف انرژی، میزان صدا، گنجایش و طراوت و تازگی بیشتر مواد غذایی پیشرو کرده است. گونه ها یخچال فریزر ال جی که دارای کمپرسور اینورتر خطی هستند از کم مصرف‌ترین محصولات موجود در بازار به شمار می‌آیند و الی 25 درصد کمتر از نمونه‌های مشابه صدا فرآوری می‌کنند.

 

4- نور پردازی ال ای دی (LED): ال جی از لامپ‌های ال ای دی مختصر مصرف جهت نور فضای داخلی انواع یخچال فریزر بهره‌گیری کرده است این لامپ‌ها گرما کمی فرآوری می‌کنند و عمر فوقانی دارند.

 

از سایر فناوری‌های به شغل گرفته شده در فرآوری گونه ها یخچال فریزر ال جی می‌توان به لاستیک بایو شیلد، آب سرد کن باریک، صفحه نمایش لمسی، قفل کودک، محفظه گزیده تر نگهداری میوه و سبزی ها و سیستم عیب یاب هوشمند اشاره داشت.

 

 

 

کیفیت یخچال فریزر ال جی

برند ال جی یکتا از معروف‌ترین برندها در حوزه تولید گونه ها لوازم خانگی از آنگونه یخچال فریزر است که کیفیت محصولاتش برای بسیاری از خریداران ایرانی پابرجا کردن شده است. ال جی همواره از مواد اولیه، قطعات با کیفیت و موتور قدرتمند به به اتفاق نوآوری‌های جدید در ساخت و فرآوری گونه ها یخچال فریزر استفاده می‌کند لغایت بتواند هر چه اغلب کیفیت یخچال فریزر ال جی را بالا ببرد و محصولاتی با طول عمر بالا و کاملی را به مشتریان ارائه دهد.

به طور کلی صرفه جویی در مصرف برق، دوام و عمر طولانی، طراوت و ماندگاری بالا مواد غذایی و فناوری مترقی از ویژگی‌های کلیدی گونه ها یخچال فریزر ال جی تلقی می‌شود و این ویژگی‌ها را می‌توان از دلایل اصلی خرید یخچال فریزر ال جی دانست.

متاسفانه با وجود تحریم‌ها برند ال جی فعلا از ایران رفته‌ است ولی هنوز هم محصولات ال جی در بازار در دسترس خریداران پیمان دارد و شرکت گلدیران به عنوان نمایندگی برند ال جی در ایران آماده ارائه خدمات پس از فروش پسندیده و گسترده به خریداران عزیز است.

 

 

 

قیمت یخچال فریزر ال جی

 

 

 

قیمت یخچال فریزر ال جی در فروشگاه سل

قیمت یخچال فریزر ال جی نسبت به محصولات مانند برندهای ایرانی گران‌تر است اما از عقیده موتور و دینام در سطح بالاتری پیمان دارد به راستی اگر طول عمر بالا و کم مصرف بودن از الویت‌های شماست خرید یخچال فریزر ال جی گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

به طور کلی قیمت یخچال فریزر ال جی با پارامترهایی همانند نوع مدل، ظرفیت، میزان امکانات و دیگر مشخصات فنی در پیوستگی است.

سل یک فروشگاه اینترنتی معتبر است که یخچال فریزرهای برند ال جی را با ایده‌آل‌ترین بها به مشتریان عرضه می‌کند. در این تقسیم از فروشگاه اینترنتی سل بها روز یخچال فریزر ال جی طبق گونه ها مدل‌ها به همراه عکس ها ظاهری قابل رسیدگی و تماشا است.

 

 

 

خرید یخچال فریزر ال جی در فروشگاه سل

سل جهت انتخاب پسندیده و خریدی هوشمندانه اطلاعات دقیق و کاملی از مشخصات و ویژگی‌های گونه ها یخچال فریزر ال جی جمع آوری کرده است جهت دسترسی به این اطلاعات بس است فرآورده باره نظرتان را از لیست انتخاب کنید.

و در پسین بعد از بررسی‌های لازم با برگزیدن دکمه "افزودن به سبد خرید" کالا را سفارش داده و آن را در کمترین فاصله زمانی درب خانه تحویل بگیرید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 59
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 90
  • بازدید ماه : 209
  • بازدید سال : 1,240
  • بازدید کلی : 4,865